Wie wedt er nog meer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie wedt er nog meer?

Ben recent begonnen met wedden op Snooker, totnogtoe met een verdubbeling van mijn inzetten tot gevolg. Ik ben benieuwd wie er nog meer wedt, waarop, specifieke strategieen, tips, etc. Wellicht kunnen we er allemaal wat van leren.

Laat maar horen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Voetbalwedstrijden
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Ik ook voetbalwedstrijden via TOTO.
      Ben geen 18 maar plaatselijke benzinepomp doet er niet zo moeilijk over
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Ik doe alleen de pools op het werk met de grote toernooien. Win daar meestal ook de pot. Strategie heb ik niet echt. Het is vaak duidelijk dat een groot land van een kleintje wint. En dan gewoon de eerste uitslag die in me opkomt. De tweede e.d. kloppen meestal niet. Al was dat bij Nederland - Duitsland op het laatste toernooi anders. Iemand had al 1-2 gezegd dus ik moest wel voor mijn tweede ingeving gaan...en die was goed :P

Comment

Niet wedden, wel online pokeren voor money

Comment

Online via unibet. Quotes die lager zijn geven de grootste kans op winst. Vaak een combo van meerdere wedstrijden.

Comment

Ik heb tijden kiet of dubbel gedaan met roulette, dubbele inzet als je verliest, valt de bal 10x dezelfde kleur ben je alleen de sjaak, flink mee verdient.
              Nu alleen nog pokeren en dan liefst de zondagtoernooien.

Comment

voetbal wedstrijden met unibet. Gister weer 40 euro in de pocket met 3 wedstrijden en 2 euro inleg
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by emielos View Post
                  voetbal wedstrijden met unibet. Gister weer 40 euro in de pocket met 3 wedstrijden en 2 euro inleg
                  Serieus 2 euro inleggen en dan 40 euro winnen? Denk weer terug aan de tijden toen ik 16 was en bij de primera toto blaadjes ging invullen
                  Ik doe het nu alleen via unibet en alleen op voetbalwedstrijden.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Niet wedden, wel online pokeren voor money
                    Idd, ik wed ook niet, maar wel pokeren voor geld op pokerstars. Als je het voorzichtig doet en je kent het spel een beetje dan kan je er per maand wel een aardig centje mee verdienen. Ik koop hier mijn whey van
                    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Ik wed/gok niet, ik ben redelijk verslavingsgevoelig en ik wil geen schulden maken.

Comment

Ik doe mee aan de postcode loterij. Tot zover mijn wilde gokverslaving....
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ga over een maand naar Oxford. Waarschijnlijk ook naar een paardenrace, dan ga ik wel wat britse ponden vergokken en vergallen denk ik
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Mooi dit. Ben zelf echt van snooker, prachtig vind ik dat. Voorspellingen kloppen aardig, maar ik reken het ook door tot mijn winstmarge mooi gespreid is (als de beste wint pak ik ongeveer net zoveel als dat de underdog wint), en ga kijken tot hoever ik indekken zinnig/praktisch/haalbaar vind.

Heb nu wat lopen op Ado -az ten faveure van AZ. Ben benieuwd. Alles via unibet ook.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb een tijdje online poker gedaan, gwonnen en verloren.
                              Verder zo nu en dan wat in de fruitautomaten en voetbal toto's, meer niet.
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X