Hier word je niet vrolijkvan..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En iedereen zat erbij en keek er naar......

Waarom doen die flikkers die daar zitten niks. Volgens mij zitten die homo's nu te ######## op forums van hoe slecht allochtonen wel niet zijn terwijl ze er geen ####### aan doen. Die verdienen net zo goed een schop onder hun kont net als die Turk of een Marokkaan.  

Edit: Curiosio

God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Heb ff een woordje verwijderd.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Hakki @ Feb. 05 2005,13:25)]En iedereen zat erbij en keek er naar......

Waarom doen die flikkers die daar zitten niks. Volgens mij zitten die homo's nu te ######## op forums van hoe slecht allochtonen wel niet zijn terwijl ze er geen ####### aan doen. Die verdienen net zo goed een schop onder hun kont net als die Turk of een Marokkaan.  

Edit: Curiosio
        Jij zit zelf in een knokploeg ofzo?

Vreemde post.....

Comment

snap hem idd ook niet zo goed...

Comment

Ben ik dus niet de enige gelukkig...

Comment

Vind het niet zo'n vreemde post eerlijk gezegd...
              Snap uiteraard prima waarom niemand daar iets doet hoor, dat is het punt niet.

Maar wees ff eerlijk, iedereen zit wel te schelden enzo dat je die gasten altijd met meerdere tegelijk in je nek krijgt.
              Als de gemiddelde hollander zich net zoveel van zijn landgenoten zou aantrekken als de meeste 'buitenlanders' doen zou het hele probleem waarschijnlijk niet bestaan.
              Alleen waar die jongens voor elkaar in de bres springen doet een hollander net of die niets ziet als een 'soortgenoot' wordt lastig gevallen, met als gevolg dat die hollander dus alleen blijft staan...

Respect zou iets veel vanzelfsprekenders moeten zijn in mijn optiek maar dat gaat zeker niet alleen maar voor turken of marokkanen ofzo op. Ook de gemiddelde blanke hollandse jongen kan daar nog heel veel in verbeteren.
              Ik weet wel dat als respect niet iets vanzelfsprekends is het wel nog altijd afgedwongen kan worden!
              En dat gebeurt niet door aan de zijlijn toe te kijken en alleen maar achteraf een beetje schande te spreken van iets.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Feb. 06 2005,11:49)]Vind het niet zo'n vreemde post eerlijk gezegd...
                Snap uiteraard prima waarom niemand daar iets doet hoor, dat is het punt niet.

Maar wees ff eerlijk, iedereen zit wel te schelden enzo dat je die gasten altijd met meerdere tegelijk in je nek krijgt.
                Als de gemiddelde hollander zich net zoveel van zijn landgenoten zou aantrekken als de meeste 'buitenlanders' doen zou het hele probleem waarschijnlijk niet bestaan.
                Alleen waar die jongens voor elkaar in de bres springen doet een hollander net of die niets ziet als een 'soortgenoot' wordt lastig gevallen, met als gevolg dat die hollander dus alleen blijft staan...

Respect zou iets veel vanzelfsprekenders moeten zijn in mijn optiek maar dat gaat zeker niet alleen maar voor turken of marokkanen ofzo op. Ook de gemiddelde blanke hollandse jongen kan daar nog heel veel in verbeteren.
                Ik weet wel dat als respect niet iets vanzelfsprekends is het wel nog altijd afgedwongen kan worden!
                En dat gebeurt niet door aan de zijlijn toe te kijken en alleen maar achteraf een beetje schande te spreken van iets.

zoals ik al zei, je hebt kutbelgen, kutmarokanen en ### nederlanders.

Ikzelf heb nog geen problemen gehad met vreemdelingen en werk er elke dag mee.
                Vb . Als je 5 marokanen tegenkomt en de 6e slaat je op je bek ga je je alleen de slechte herinneren...zo is de situatie nu in geheel Nedreland

Er zijn natuurlijk probleemwijken waar niet te leven valt maar om dit te veralgemenen
                Ja, ik weet het, heb ook nog dope gekocht op de hoek van de straat,was idd een marokaan maar moeste het nu een nederlander geweest zijn was er niet zoveel over gezegd.

Veralgemenen is olie op het vuur doen.
                Natuurlijk kom ik niet op bezoek in jullie leuke Rotterdamse buitenwijken...(heb je ook in Antwerp en Brussel).

In Gent zijn er ook veel vreemdelingen maar daar valt de problemathiek mee...behalve de BrugsePoort/Wondelgemstraat/sleepstraat/muide/t'rabot, daar wonen de meeste vreemdelingen.

Ik woon zelf net buiten de stad en op mijn werk zie ik alleen goede vreemdelingen dus ...ik ga op mijn ervaring af.

Moest ik nu in Antwerpen wonen zou ik er misschien anders over denken maar mijn ervaringen nu zijn alleen maar positief.

Niettemin moeten ALLE criminelen gestraft worden en als het te hortig wordt DAN PAS kun je ze terug sturen ( dan komen ze terug met bom rond hun lijf).
                De criminele belgen mogen ook mijn landje uitgezet worden hoor!!

grtz

PS; Geweld begint waar respect eindigt en dat is nu zo aan het worden in nederland en belgie..en neen niet alleen van marokaanse kant maar van BEIDE kanten.
                Elk pondje komt door het mondje !!!
                Denk je sterk.

Comment

daar klopt niks van! ik weet zeker dat nederlanders meer respect hebben dan marokanen, en dat weet ik uit ervaring, dan kan je zeggen dat dat niet zo is, maar dat komt waarschijnlijk omdat jullie een goeie baan hebben en in een groot mooi huis wonen in een goede buurt of buiten de stad.
                  "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Haagschemarco @ Feb. 06 2005,13:00)]daar klopt niks van! ik weet zeker dat nederlanders meer respect hebben dan marokanen, en dat weet ik uit ervaring, dan kan je zeggen dat dat niet zo is, maar dat komt waarschijnlijk omdat jullie een goeie baan hebben en in een groot mooi huis wonen in een goede buurt of buiten de stad.
                    Ik een goede baan??? HAHAHA..daarom dat ik elke dag tussen de vreemdelingen moet werken

PS. Zelf heb ik 3 maten uit Afrika en één uit Mauritius en heb nog nooit zo vriendelijke mensen tegengekomen, als je bij hen thuiskomt MOET je mee eten en zouden ze alles voor je doen.
                    Gastvrijheid toppie dus...wel heeft zijn vader 2 vrouwen, eentje van Afrika en eentje uit Belgie)
                    Van zulk respect kunnen wij ook nog wat leren ( belgen en marokanen).

Ga eens naar het voetbal, daar zie je elke week verdraagzame belgen en nederlanders die de boel kapot slaan..en JAAAAAA dat kost ZEEEEER veel geld.
                    Daarom veralgemenen.......
                    Maar ik zou idd liever niet in zulke buitenwijken wonen...

grtz
                    Elk pondje komt door het mondje !!!
                    Denk je sterk.

Comment

ze hebben zeker totaal geen respect, maar dat komt door de cultuur verschillen. dat is niet op te lossen. multicultureel samenleven bestaat gwoon niet. andere culturen zullen zich aan moeten passen aan de cultuur van het land, of zich met niemand bemoeien. (zie chinezen) en dan heb je nergens last van. huidskleur maak niet uit. een geadopteerd iemand is ook gwoon nederlands. thats tha shit. multi kleuren samenleving is geen probleem. meerdere culturen dat kan gwoon never
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nu kom je iig al een stuk dichter bij de waarheid Mr. B.
                        Dat bijvoorbeeld marokkaanse probleemjongeren geen respect zouden hebben is pertinent niet waar, ze hebben wel degelijk respect voor hun vader, familie, imam enz. Het ontbreekt wel vaak aan respect voor andere mensen en vaak zelfs de wet.
                        Is nooit goed te praten begrijp me niet verkeerd, maar is bijvoorbeeld een gebrek aan respect voor een leraar die zo met zich laat sollen als in het filmpje echt zo vreemd? Of voor wetten die niemand meer begrijpt en waar vanalles dat eigenlijk verboden is oogluikend wordt toegelaten? En dat dan uiteraard ook nog eens bekeken vanuit een culturele achtergrond die in veel opzichten juist heel streng is en waar zéér hard wordt opgetreden tegen bepaalde zaken....

Nogmaals, het is niet goed te praten en er moet absoluut wat aan gebeuren. Echter alle schuld bij bepaalde groeperingen neerleggen is niet het antwoord.
                        Enne, over gebrek aan respect gesproken, dat is overduidelijk een probleem dat zich in heel erg veel uithoeken laat zien, absoluut níet alleen bij jonge turken of marokkanen of wat dan ook. Spreek voor de grap eens willekeurig blank jongetje van een jaar of 10 aan op iets wat hij doet dat niet mag. En vergelijk dan even de reactie die je krijgt met hoe je zelf vroeger reageerde op volwassenen die je ergens op aanspraken. (de snotneuzen hier waarschijnlijk uitgezonderd)
                        Kijk niet vreemd op als je van dat jongetje een middelvinger krijgt en taal waarvan een bootwerker rode oortjes krijgt, gebeurt zelfs waar ik woon en dat is een dorp....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X