Onverdraagzaamheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onverdraagzaamheid

Hoi,

Het valt mij op dat op vele forum's altijd maar gezeverd word over die zogenaamde kutmarokanen.
    Effe laten weten dat je overal goede en slechte hebt.
    Als ik Nederlanders baseer op de populariteit van de tokkies dan krijg ik ook een vertekend beeld.

ipv een ras de schuld te geven moet men de persoon in kwestie de schuld geven.

Er zijn idd problemen maar met iedereen.
    Bij ons heb je negerbendes (recht uit den jungle) Albanezen Italiaanders, Belgen en Nederlanders die de boel verzieken.

Hopelijk ziet de moderne beschaving dat in vooraleer we terug naar het verleden gaan.

Volgens mij hebben wij het hier zodanig goed dat we uit verveling met zulke gedachten rondlopen.

Ikzelf zit elke dag tussen de allochtonen en heb in die 3 maannog maar één zogezegde "###"marokaan tegengekomen.
    De rest waren moslims die zich netjes gedragen, zelfs beter dan ons....mensen die ook een leven proberen op tebouwen.

Onverdraagzaamheid top deze dagen

Hopelijk zitten er hier ook verdraagzame mensen.

Vrijheid van spreken en doen dus...
    Attached Files
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Hmm ik zou het graag met je eens willen zijn maar helaas..
    Ik weet niet hoe de situatie in belgie is maar hier in nederland wordt het steeds broeieriger..
    Als ik in mn eentje savonds bij een bushalte sta en er komt zon miezerig ventje aan wat vraagt wat ik zit te kijken en ik lach em midden in zn gezicht uit en spontaan komen er uit alle hoeken vrienden van hem opzetten.
    Mag ik dan spreken van toch wel een probleem of moet ik net doen of er nix aan de hand is en het weer eens toeval is dat het marokkanen waren.
    Ik vind het goed dat er eindelijk over gezeverd wordt eindelijk gaan meer ogen open.
    Wie die probleem nog steeds niet onderkent is op zn minst toch ziekelijk naief..........

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

problemen moet je aanpakken, en niet steeds maar excuses voor die mensen maken! en hopen dat ze zich beter gaan gedragen, terwijl ze dan de vrijheid zien en zich nog erger gaan gedragen!
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik ga hierover niet in discussie omdat het toch een discussie zonder einde is.
        Maar mijn stem is voor Wilders

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Natuurlijk zijn er goeie.
          Maar het is ook duidelijk dat er bij bijvoorbeeld marokanen heel veel het zelfde aggressieve gedrag voorkomt, waar zowat iedereen een hekel aan heeft. Het is dus een probleem, die je niet kan goed praten door te zeggen dat er ook goeie tussen zitten.
          I live to end the game

Comment

Idd als ik een zak vol rotte pindas voor mn neus krijg en er roept iemand he kijk die pinda is nog te eten is de zak nog steeds geen goeie zak pindas...
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Adonis @ Feb. 02 2005,19:48)]Natuurlijk zijn er goeie.
              Maar het is ook duidelijk dat er bij bijvoorbeeld marokanen heel veel het zelfde aggressieve gedrag voorkomt, waar zowat iedereen een hekel aan heeft. Het is dus een probleem, die je niet kan goed praten door te zeggen dat er ook goeie tussen zitten.
               Door talloze persoonlijke ervaringen de afgelopen jaren is mijn beeld over marrokanen (en ook turken) gekleurd. Mijn beeld over deze groepen is niet positief, en ik heb vooroordelen over hen. Toch ben ik bereid elk persoon individueel te bekijken, een racist ben ik zeker niet.

Ik vind dat er nu wel eens wat gedaan moet worden aan de problemen die deze jongeren veroorzaken. Er wordt te vaak de hand boven het hoofd gehouden vind ik.

En dan nog iets: bedenk dat deze problemen voor een deel nog niet zijn aangepakt door linkse studentjes in de politiek die veel te softe regels hebben doorgevoerd.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Feb. 02 2005,19:19)]Ik ga hierover niet in discussie omdat het toch een discussie zonder einde is.

Grtz..
                totaal mee eens
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Feb. 02 2005,19:19)]Ik ga hierover niet in discussie omdat het toch een discussie zonder einde is.

Grtz..
                  Als hij het red tot de verkiezingen
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (owolde @ Feb. 02 2005,20:11)]Idd als ik een zak vol rotte pindas voor mn neus krijg en er roept iemand he kijk die pinda is nog te eten is de zak nog steeds geen goeie zak pindas...
                    Mooi gezegd,bro

Die moet ik onthouden

Comment

dr is niks aan te doen.
                      je heb geen gematigden. of wel soms?
                      hoe noem je die zgn nette marokkanen dan die van iem. die berovingen en overvallen op zn naam heeft zeggen dat hij geen vlieg kwaad deed. hoe is iem dan die wel iemand kwaad doet? rot op met die gasten. heb het helemaal gehad. ze gaan waarachtig een stille tocht naar de moskee maken voor een crimineel. en dan maar zeggen dat wij ze niet snappen en de goeien onder de kwade lijden. die hele toch liep vol met 'goeien' die maar bleven beweren dattie een lief ventje was. als hij was blijven leven, had hij justitie tonnen gekost. nu ook maar dan zolang ie rondliep. dus praten we over miljoenen denk ik. en dit gaat niet over die ene, maar over die huichelaars, die in die tocht liepen. weet je ook meteen de politiek in de moskees. criminelen zijn martelaars. :S:S:S:S
                      als er iem. uit een kerk bij een overval wordt gedood, wil die kerk niks te maken hebben met die gast, maar zij des te meer.

UCH. heb gesproken
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

wijze woorden

Comment

Comment

Comment

ik ben niet racistisch en wel verdraagzaam, ik hou gewoon niet van kutmarrokanen en teringturken, welke turken of marokanen onder deze categorie vallen? 99% van alle turken en marrokanen. Het is de uitzondering die de regel bevestigd.
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X