Be warned - Nursery School video NOT for sensitive viewers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Is binnenkort volgens mij een film over, lost volgens mij.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Communiceren, leervermogen, moet ik zo door gaan? Ik bedoelde btw geen gevoelens, verkeerd getypt.

Wat communiceren, leervermogen? Je bedoeld toch niet dat ze dat niet kunnen toch of wel? of misschien minder. Dieren zijn echt niet dom als je dat soms denkt.
      En dan nog, maakt het ze dan minder? Een "niveau" minder zoals jij dat zegt.
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
        Wat communiceren, leervermogen? Je bedoeld toch niet dat ze dat niet kunnen toch of wel? of misschien minder. Dieren zijn echt niet dom als je dat soms denkt.
        En dan nog, maakt het ze dan minder? Een "niveau" minder zoals jij dat zegt.
        Ja voor mij wel. Voor jou blijkbaar niet. Ik respecteer dat en zal je niet verder gaan sarren.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

wat tha fok. ik wil hem vermoorden. het zit er al vroeg in. meer zeg ik niet
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zieke mensen lopen er toch rond op deze aardbol...

Comment

Nee bedoelde dat een dier voor mij niet op het zelfde niveau zit als een mens.
              Nouja er zijn mensen die minder niveau hebben dan een fruitvlieg.

Comment

Mensen doen elkaar bewust kwaad, verkrachten,vermoorden,pesten etc. dat zie ik bv paarden niet zo snel doen.
                Ik heb eens gelezen dat bijna alle moordenaars in hun jeugd dieren hebben mishandelt.
                Nocerino, met bovenstaande post verlies je imo toch wat waardigheid man, dierenmishandeling doet je niet veel brrrrrr.....

Comment

Heb zelf ook huisdieren voordat iemand dat vraagt.
                  Spijtig

Men deelt bepaalde gevoelens die dieren op een of andere manier niet kunnen.
                  Niet kunnen lezen of begrijpen wil niet zeggen dat het niet aanwezig is

Een mens is toch een klein wonder
                  Dat zijn natuurrampen ook

Ja voor mij wel.
                  Wat zijn voor jou maatstaven van intelligentie? Aangezien er meerdere algemene maatstaven zijn om de mate van intelligentie te meten, maar jij puur op een subjectief begrip doelt. Geen feit of feitelijke constatering.

En dan nog: maakt een beperkter leervermogen iets of iemand minderwaardig?
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Communiceren, leervermogen, moet ik zo door gaan? Ik bedoelde btw geen gevoelens, verkeerd getypt.
                    Ja doe eens ga eens door daarmee, dan ziet iedereen dat je nog dommer bent dan wat een mestkever de hele dag voorduwt
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Oh ja mofos als ik moet kiezen tussen een dierenmishandelaar of een die een kind molesteert en ik heb maar 1 keus gaat wel degene die dat kind pakt eraan. Misschien moet je zelf eerst kinderen hebben om dat te bevatten maar als ik hier zo lees, lijk ik te begrijpen dat sommige mensen het erger voor een dier vinden dan voor een kind. Wat mij betreft ben je dan niet goed in je bovenkamer. Uiteraard ben je ook bij dierenmishandeling het doodschoppen nog niet waard maar er is echt wel verschil met kinderen. (Iedereen die kut buurtkinderen heeft en zelf geen een, gaarne niet op mij reageren want dat snap je toch niet)

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Ja doe eens ga eens door daarmee, dan ziet iedereen dat je nog dommer bent dan wat een mestkever de hele dag voorduwt
                        Vet cool man. Jimmies seem to be rustled.

Heeft geen zin om met dierenactivisten/liefhebbers in discussie te gaan. Ik wilde alleen zeggen dat dierenmishandeling mij minder doet dan wanneer ik mensen mishandeld zie worden. Ik ga verder dus ook niet discussiëren over hoe en wat, krijg ik allemaal dingen naar mijn hoofd geslingerd.
                        Last edited by Nocerino; 03-12-2012, 22:58.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          Oh ja mofos als ik moet kiezen tussen een dierenmishandelaar of een die een kind molesteert en ik heb maar 1 keus gaat wel degene die dat kind pakt eraan. Misschien moet je zelf eerst kinderen hebben om dat te bevatten maar als ik hier zo lees, lijk ik te begrijpen dat sommige mensen het erger voor een dier vinden dan voor een kind. Wat mij betreft ben je dan niet goed in je bovenkamer. Uiteraard ben je ook bij dierenmishandeling het doodschoppen nog niet waard maar er is echt wel verschil met kinderen. (Iedereen die kut buurtkinderen heeft en zelf geen een, gaarne niet op mij reageren want dat snap je toch niet)
                          Ik heb inderdaad zelf geen kinderen, maar ik reageer toch maar.
                          Ik vind het allebij heel erg en ik snap dat jij er zo over denkt.
                          En dan ben ik dan maar niet goed in me boven kamer.

Maar ik kan er niets aan veranderen dat ik die fimpjes wel kan afkijken
                          En dierenmishandeling niet. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet vreselijk vindt! De mensen die dat doen zijn allebij het doodschoppen niet waard.

Nogmaal ik respecteer jou mening daarover, misschien idd omdat ik zelf geen kinderen hebt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook afschuwelijk!
                          maar dierenmishandeling kijk ik bij voorbaat al niet.
                          keep the focus going!

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                            Ik heb inderdaad zelf geen kinderen, maar ik reageer toch maar.
                            Ik vind het allebij heel erg en ik snap dat jij er zo over denkt.
                            En dan ben ik dan maar niet goed in me boven kamer.

Maar ik kan er niets aan veranderen dat ik die fimpjes wel kan afkijken
                            En dierenmishandeling niet. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet vreselijk vindt! De mensen die dat doen zijn allebij het doodschoppen niet waard.

Nogmaal ik respecteer jou mening daarover, misschien idd omdat ik zelf geen kinderen hebt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook afschuwelijk!
                            maar dierenmishandeling kijk ik bij voorbaat al niet.
                            idd. dat is het echt hoor. vroeger had ik het niet eens op kinderen en wat te denken van die jankbekken in supermarkt. etc. maar als je (als het goed is) zelf kids hebt is er 1 ding in je leven waar het om draait en dat is je kids. zelfs jezelf of je partner staan niet op nr. 1.
                            heb zelf een boxer gehad, die werd niet ouder dan 6 en dat was toen mn levensgezel, dus snap je ergens wel, maar blijf erbij dat je dan niet goed in je bovenkamer ben (no hard feelings hoor)

Comment

Ja voor mij wel. Voor jou blijkbaar niet. Ik respecteer dat en zal je niet verder gaan sarren.
                              Geen respect voor jou. Je geeft ook geen antwoord op mijn vragen, en je begint je verhaal ook steeds verder te verdraaien. Beetje jammer.
                              Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                                Geen respect voor jou. Je geeft ook geen antwoord op mijn vragen, en je begint je verhaal ook steeds verder te verdraaien. Beetje jammer.
                                Daar lig ik wakker van hoor, nogmaals heb het verkeerd geformuleerd. Bedoelde het eigenlijk zoals bruce het bedoelt. Dat dierenactivisten a la robbie zo heftig reageren ga ik dus geeneens hier op verder. Meneer praat erg groot maar heeft voor zover ik weet zelf een trainers diplomaatje met trots behaald.

Ik zal mijn reacties in dergelijke topics voortaan voor me houden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X