Be warned - Nursery School video NOT for sensitive viewers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Vet cool man. Jimmies seem to be rustled.

Heeft geen zin om met dierenactivisten/liefhebbers in discussie te gaan. Ik wilde alleen zeggen dat dierenmishandeling mij minder doet dan wanneer ik mensen mishandeld zie worden. Ik ga verder dus ook niet discussiƫren over hoe en wat, krijg ik allemaal dingen naar mijn hoofd geslingerd.

Hoef je geen dierenactivist voor te zijn hoor om te reageren hoe je over dieren praat, je bestempeld al direct alsof het geen levende wezens zijn.
    Dus je gaat dingen neerzetten waarvan je bij voorbaat weet dat mensen dit niet leuk vinden en dan geen discussie aangaan?Dat is flauw.
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by bruce View Post
      idd. dat is het echt hoor. vroeger had ik het niet eens op kinderen en wat te denken van die jankbekken in supermarkt. etc. maar als je (als het goed is) zelf kids hebt is er 1 ding in je leven waar het om draait en dat is je kids. zelfs jezelf of je partner staan niet op nr. 1.
      heb zelf een boxer gehad, die werd niet ouder dan 6 en dat was toen mn levensgezel, dus snap je ergens wel, maar blijf erbij dat je dan niet goed in je bovenkamer ben (no hard feelings hoor)
      Its ok bruce, ik begrijp jou ook hoor
      keep the focus going!

Comment

Heb gelukkig geen mensen kinders heb me Boxertje en dat is mijn kind

Comment

Originally posted by xBrian View Post
          Its ok bruce, ik begrijp jou ook hoor
          Jij wel?Ik niet, hoe kan je zeggen dat je pas weet dat je van kinderen houd als je ze hebt? Dus is het eerst sex geweest, bevallen en kom laat ik er maar van gaan houden?
          Ik nam me hondje omdat ik al bij voorbaat gek ben op honden

Comment

Ik wilde alleen zeggen dat dierenmishandeling mij minder doet dan wanneer ik mensen mishandeld zie worden..
            Mij niet. Ik heb me er vele malen bij mezelf over verbaasd dat ik een soort overstuur kan raken als in een film een hond wordt afgemaakt/mishandeld maar met droge ogen blijf kijken als men elkaar overhoop schiet.
            En nee, ik heb het dus niet over kinderen. Kinderen en dieren staan bij mij in dat opzicht op hetzelfde plan: weerloos en onschuldig en die moet je beschermen.
            Als ik op straat een kind zie dat gepest wordt door grotere(al dan niet kinderen) , zal ik me er altijd en altijd mee bemoeien. Als ik op straat iemand zie die zijn hond loopt te trappen ook. Maar als 2 kerels elkaar te lijf gaan, loop ik gewoon door.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you wonā€™t get the results you want over night. "

Comment

Oh ja mofos als ik moet kiezen tussen een dierenmishandelaar of een die een kind molesteert
              Waarom zou je er tussen moeten kiezen? Je vindt iets erg, of je vindt het niet.
              Als je vrouw iets nieuws wil doen zeg je toch ook niet: het lijkt me zo smerig als je over me heen kots, poep vind ik minder smerig dus je mag best in mn bek schijten? Hallo, daar kies je toch niet tussen?

Heeft geen zin om met dierenactivisten/liefhebbers in discussie te gaan
              Dat kan je verwachten als je erover begint, daar is het gewoon een onderwerp voor. Net discussies over christendom of de islam vaak snel feller worden

moet je zelf eerst kinderen hebben om dat te bevatten maar als ik hier zo lees
              Dus mensen die ervoor kiezen om geen kinderen te nemen, of het niet kunnen, zullen bepaalde simpele dingen nooit begrijpen? Zou wel heel simpel zijn.

Iedereen die kut buurtkinderen heeft
              Lijkt me logisch dat het jongetje in het filmpje niet onder 'wondertjes' valt. Natuurlijk moet een kind ten alle tijden beschermd worden, maar kinderen zoals in het filmpje heb je meer dan genoeg. En of het kind nu wel of niet zo gemaakt is: door hem de hand boven het hoofd te houden wordt het ook niet beter
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik wordt van allebei misselijk, maar beau had het mooi verwoord, handen af van kids en beesten, volwassene zoeken het maar zelf uit.

Comment

Volwassenen doen maar, boeit me geen ruk, snap ook niet hoe het nu tot stand komt dat er een keuze gemaakt moet worden?Vind dat zo'n slap antwoord :s

Comment

Idd beroerd verwoord, laat ik het erop houden dat ik geen behoefte heb om naar welk soort zinloos geweld ook te kijken.
                    Van de week was er een filmpje op facebook over een hondje dat in een emmer zat, goten ze benzine overheen, ik ben dan uitgekeken...

Comment

Dat kind uit het filmpje is een zelf ook nog een kind, die heeft dringend maar dan ook zeeeeer dringend hulp nodig voor het te laat is. Mishandeling is mishandeling, van een mens of dier, dat maakt niet uit. Mishandelaars mogen ze van mij flink aanpakken maar de publieke schandpaal hoeft nou ook weer niet. Erg ondoordacht om dit naar internet te laten uitlekken, zo krijg hij een stempel opgedrukt voor de rest van zijn leven.

De keuze om een mens boven een dier te stellen kan ik ergens wel begrijpen. Stel dat mijn huis in de fik gaat, dan red ik toch eerst mijn kinderen, dan mijn man (als die zichzelf niet kan redden) en daarna pas alle katten... hoe veel ik ook van ze houd. Ik verwacht ook van mijn man dat hij eerst de kinderen redt en zich daarna pas om mij bekommert. Dat wil dan toch helemaal niet zeggen dat ik niet van mijn katten, van mezelf of van mijn man houd?

Comment

Iets langer dan een maand geleden was ik bij een maat om het verjaardagsfeest van zijn 16 jarige broertje te vieren. Wij moesten de boel een beetje in de gaten houden omdat die jongens net biertjes mogen drinken en er nog wat verkeerd kan gaan. Ineens gebonk aan de voordeur en toen stonden er 2 gasten van 18 binnen die kinderen van 15 begonnen te slaan. Kerels het huis uit gemept, ruit kapot en politie er bij. Aangifte gedaan ruim een maand geleden en nog steeds niks gehoord. We hebben wel de namen en adressen van de 2 daders..
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                          Als je vrouw iets nieuws wil doen zeg je toch ook niet: het lijkt me zo smerig als je over me heen kots, poep vind ik minder smerig dus je mag best in mn bek schijten? Hallo, daar kies je toch niet tussen?
                          Kon het zelf niet beter verwoorden patricia
                          keep the focus going!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            ERTUSSEN KIEZEN OMDAT IK ZIE DAT ER MENSEN ZIJN DIE HET ENE ERGER VINDEN DAN HET ANDERE. JE HEBT HET KINDER KAMP EN HET DIERENKAMP HIER EN ALS IK MOET KIEZEN, GA IK IN HET KINDERKAMP

Dus mensen die ervoor kiezen om geen kinderen te nemen, of het niet kunnen, zullen bepaalde simpele dingen nooit begrijpen? Zou wel heel simpel zijn. ER ZIJN DINGEN WAARVAN IK OVERTUIGD BEN DAT JE EERST EEN KIND MOET HEBBEN VOOR JE 100% ECHT IETS KAN BEVATTEN. NET ALS EEN HEEL NAAST IEMAND DOOD GAAT BIJVOORBEELD. JE KAN JE ER IETS BIJ VOORSTELLEN MAAR HELEMAAL GAAT HET JE NIET LUKKEN, MOET JE HET MEEMAKEN.

Lijkt me logisch dat het jongetje in het filmpje niet onder 'wondertjes' valt. Natuurlijk moet een kind ten alle tijden beschermd worden, maar kinderen zoals in het filmpje heb je meer dan genoeg. En of het kind nu wel of niet zo gemaakt is: door hem de hand boven het hoofd te houden wordt het ook niet beter
                            EHM.. BIJ DIE EERSTE TWEE QUOTES SNAPTJE IK T AL NIET MAAR NU BEN IK JE HELEMAAL KWIJT. VOLGENS MIJ SNAP JE ME NIET HELEMAAL. DAS VAAK OOK LASTIG ALS JE IETS TYPT IPV ZEGT. DUS NIET MIJ BITCHEN, IK KOM WEL FF LANGES, DAN LEG IK HET UIT. ZO VER IS T NIET
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                              Kon het zelf niet beter verwoorden patricia

was een poging om het iets duidelijker te maken, maar hou maar op. wordt alleen m aar ingewikkelder.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                                Dat kind uit het filmpje is een zelf ook nog een kind, die heeft dringend maar dan ook zeeeeer dringend hulp nodig voor het te laat is. Mishandeling is mishandeling, van een mens of dier, dat maakt niet uit. Mishandelaars mogen ze van mij flink aanpakken maar de publieke schandpaal hoeft nou ook weer niet. Erg ondoordacht om dit naar internet te laten uitlekken, zo krijg hij een stempel opgedrukt voor de rest van zijn leven.

De keuze om een mens boven een dier te stellen kan ik ergens wel begrijpen. Stel dat mijn huis in de fik gaat, dan red ik toch eerst mijn kinderen, dan mijn man (als die zichzelf niet kan redden) en daarna pas alle katten... hoe veel ik ook van ze houd. Ik verwacht ook van mijn man dat hij eerst de kinderen redt en zich daarna pas om mij bekommert. Dat wil dan toch helemaal niet zeggen dat ik niet van mijn katten, van mezelf of van mijn man houd?
                                dit is een stuk beter voorbeeld dan mijn gehuil top pallas. pcies. wie eerst zn katten gaat redden en dan zn kids is in de war. nu wel eens, xbrian?
                                en je ben nog verstandig ook pallas over het eerste deel van je verhaal maar ja, wij zijn testoboys en willen graag slaan. patries heb ook veel testo.die slaat ook denk ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X