Het o o zo mooie duh haag!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het o o zo mooie duh haag!

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

rot op met die puinhoop

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Feb. 06 2005,20:19)]rot op met die puinhoop  
      hehe beetje rustigoint he het ziet er uiteraard weer gelikt uit!
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

helemaal goed
        Who's the Chef

Comment

Gefeli,Marco....

Hopen dat ze de volgende 100 niet vol maken...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 10 2005,04:25)]Gefeli,Marco....

Hopen dat ze de volgende 100 niet vol maken...  
            ik niet neem ik aan! maar hun hopelijk wel! we hebben het uiteraard gevierd met de overwinning op Den Bosch

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X