Hobbit lijkt me erg gaaf, terwijl ik echt helemaal niets met LOTR heb...
The Hobbit
Collapse
X
-
Originally posted by Silk View PostSimlarillion heb ik ook gelezen. Maar wat ik dacht, maak niet 3 films over de hobbit, maar pak een verhaal uit de silmarillion.. Daar valt nog genoeg materiaal te vinden.
Anyway, ik ga hem met kerst kijken, ben zeer benieuwd!Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
En ik maar denken dat dit forum vol zat met expendables volk.
Wat is dat sili nog wat wat triple overpraat? Heb er nog nooit wat over gehoord."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostIdd, vallen wel vele uren film over te maken. Vind het wat jammer dat ze 3 delen maken van de hobbit, liujkt me puur uitmelkerij, hoewel ik het een heel leuk verhaal vind en het omgekeerd altijd wat te kort vond bij LOTR, de verfilmingen, zelf de extra lange versies op dvd
Of een verzameling van de korte verhaaltjes maar die zijn volgens mij te kort voor een film.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostEn ik maar denken dat dit forum vol zat met expendables volk.
Wat is dat sili nog wat wat triple overpraat? Heb er nog nooit wat over gehoord.
Het gaat dus over een God, de duivel, engelen. (oa. sauron komt erin voor, best maar een klein mannetje). De wereld werd geschapen uit muziek.
Beren en Lúthien komen erin voor geloof ik. Dit is de basis van Arwen en Aragorn. Echter waren Beren en Lúthien het eerste koppel dat bestond uit een elf en een man.
Een stukje van Children of Hurin.
Over de voorgeschiedenis van LOTR.
Doet me denken: Unfinished Tales: ook een goed boek.
Edit: Big fan hierLast edited by axel1994; 11-12-2012, 22:16.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment