Eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten

ik heb de laatste tijd een beetje last dat als waarneer ik moet eten ik gewoonweg geen honger heb..... echt heel vervelend

hebben jullie dat ook weel eens en zo ja wat kan je der aan doen??

ik moet het echt naar binnen stampen
    Who's the Chef

Niet te veel/vaak tegen je zin in eten Been, kan zich alleen maar tegen je keren.
    Misschien heb je gewoon wat onder de leden of is je lichaam het ff zat ofzo. Zou proberen je voedingsschema even flink om te gooien, verandering van spijs doet eten immers.
    Sla af en toe eens wat over of neem een shake ipv een maaltijd, eet eens iets waar je wel trek in hebt. Probeer uiteraard wel om het zo gezond mogelijk te houden en iig een beetje aan je calorietjes te komen, maar hoe meer je forceert hoe langer zo'n periode vaak duurt.
    Succes.  

Comment

Ik heb wat meer afwisseling genomen, vooral met het beleg op het brood. Die kalkoenfilet kreeg ik op den duur echt niet meer weg..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

als het niet meer gaat dan moet je niet forceren Been, ik spreek uit ervaring . Misschien ben je op korte tijd iets aangekomen waardoor je lichaam zich even moet aanpassen aan het meer eten. Een maaltijd over slaan kan op zich geen kwaad maar het mag niet te lang duren, overweeg anders om een weight gainer te kopen zodat je toch nog de juiste voedingsstoffen binnen krijgt

Grtz
        stil growing

Comment

hey bedankt voor de goede tips

ik ga iid eens proberen wat meer brood te eten
          ik eet no als ontbijd 400ml yoghurt en als middag eten weer en om half 3 weer 400 ml das 1,2L denk dat ik is wat meer brood ga nemen en dan met kip en kalkoen om aan mijn eiwitten te kome

kijken of dat er in gaat
          Who's the Chef

Comment

Ik heb in het algemaan moeite om in het weekend mijn schema vast te houden. Vaak heb ik allerlei dingen te doen, waardoor ik of vergeet te eten, of er gewoonweg niet aan toe kom...
            Hoe doen jullie dat?
            Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

ik zelf probeer het wel in het weekeind maar omdat ik rust heb in het weekeind heb ik ook minder kcal nodig dus komt het wel goed uit en eet ik dus maar ee x of 4 a 5 en ook een kleinere hoeveelheid.
              Who's the Chef

Comment

de zaterdag heb ik zo geen problemen wel de zondag, ik sta dan ook later op waardoor je schema al in de war ligt, zondags eet ik gewoon als ik honger begin te krijgen, laat ik me lichaam even rusten kan nooit geen kwaad volgens mij, en spieren zal je erdoor zeker niet verliezen

Grtz
                stil growing

Comment

In de bulk heb ik daar ook wel eens last van been. Maar nu ik bezig ben met cutten ben ik blij als het weer etenstijd is!  

Je zou gewoon een week wat minder kunnen eten. Je verliest dan echt geen spiermassa. Of gaan cutten. Verder heb je hierboven ook al wat tips gekregen.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

vrijdag is het al weekend voor mij, dus dan gaan alle tijden doormekaar! en dan is het ook heel erg moeilijk om goed en optijd te eten zwaar ### gewoon! maar zowieso 4 dagen goed eten is ook genoeg toch?
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ligt er maar net aan wat voor eisen je stelt....

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 09 2005,05:55)]Ligt er maar net aan wat voor eisen je stelt....
                        ijskast, ijsbeer en ijskoud! behoorlijke ijsen tog!
                        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Als je serieus traint dan moet je ook serieus met je voeding omgaan. 4 Dagen regelmatig eten en 3 onregelmatig zal dus niet echt goed helpen. Probeer toch echt 6 dagen serieus op je voeding te letten, desnoods mbv shakes.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

doe ik ook wel allen eet ik int weekeind minder omdat ik die cal. niet nodig heb
                            Who's the Chef

Comment

Hmm..ben ik toch niet de enige die daar last van heeft. Ik probeer het toch wel echt goed bij te houden, maar inderdaad...vooral die zondag ja...
                              Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X