Iphone 4s 16gb , prijs??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    Als je het geld hebt, waarom niet?
    Is een nieuwe TV 700 euro waard? I Don't think so.
    Is een nieuwe game 50+ euro waard? Probably not.
    Is een broek 100 euro waard? Niet dus.

Kan nog wel even doorgaan.

Veel dingen zijn belachelijk duur, ook al is het meeste nog niet de helft waard van wat de aanbevolen winkelprijs is.
    TV ga ik zelfs zo ver als 1400 euro. Doe je wel 8-9 jaar mee. goede investering. En als iemand zover gaat dat ze smart tv e.d. willen kan ik me er best in vinden. Ikzelf geef niet meer uit dan 100 euro aan een geluidset. Maar kan me best vinden in audiofielen die duizenden uitgeven aan 1 box laat staan een complete set. Maar dan geven ze tenminste geld uit aan iets zinnigs.

nieuwe games zijn geen 50+ euro waard. Maar dat heeft meer te maken vanwege de kwaliteit die geleverd wordt. Net zoals die muziek cd's van pop/dance andere main stream troep. maar goed daar kan ik nog wel wat in vinden als mensen veel uitgeven.

Broeken zijn inderdaad geen 100 euro waard. Vind 50 al te veel voor zoiets simpels. En er zit niet genoeg verschil tussen merk kleding behalve het naamplaatje waardoor een kledingstuk opeens duurder wordt. Slaat nergens op. Maar als iemand veel uitgeeft omdat ze veel kleren hebben. Kan ik me wel in vinden.

Telefoons zijn gewoon dingen die nergens op slaan. Als je geld hebt geef het dan uit aan een hobby of andere interesses. Maar een telefoon? kom op doe eens normaal man. Dat ding voegt helemaal niks toe.

Comment

Toevallig dacht ik ook dat ik niet zo afhankelijk was van mijn telefoon, nou ik heb het geweten.
      Constante drang om iets in handen te hebben, te checken en bezig te zijn is wel zo langzamerhand aanwezig. Mobieltje hebben wel degelijk een toegevoegde waarde.

Ligt er misschien aan dat ik, jeugd, ermee opgroeien. Ik denk dat het goed is op sommige dagen geen telefoontje te gebruiken.

ps: verstuurd via mijn smartphone
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Of het een toegevoegde waarde is.. Mijn samsung s3 is 2 weken terug gejat en ik heb geen eens een telefoon meer op zak. Zo'n oud kutding ja waarmee ik niet eens kan synchroniseren. Kan alleen gebeld worden, pre paid kaartje ga ik niet eens meer halen. Bellen doe ik met de huis/werk telefoon.

De luxe is de toegevoegde waarde. En daar wil ik best meer dan 100 euro voor uitgeven.
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          kan begrijpen als mensen geld weggooien aan een horloge verzameling of iets soortgelijks. Maar kom op. Geen enkele telefoon is het waard om meer dan 100 euro voor neer te leggen als het niet in je abbo zit.
          een abbo incl. telefoon is meestal duurder in totaal dan zon ding los kopen met abbo erbij.

Comment

Telefoons zijn gewoon dingen die nergens op slaan.
            mhuaaa dat zou ik niet zo willen stellen.

Dat ding voegt helemaal niks toe.
            Telefoon heeft zeker een toegevoegde waarde en vooral als het van Apple af komt.

Bijna alles wat Apple maakt is een kwalitatieve toevoeging aan je leven, klinkt raar maar is echt zo, make life easier.....neem alleen maar de bel en sms kosten.

Verders met Fitness-maniak eens koop nieuw en de nieuwste.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

Volgende ''nieuwe'' mobiel haal ik lekker van markplaats. Maatje had samsung s3 voor 350 geloof ik. Nieuw in verpakking nog. Lekker boeie dat tie een of twee keer is gebruikt.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

2x gebruikt dus bijna nieuw....eea te zien vanuit bon is heel wat anders dan een barst en x aantal jaren gebruikt ed, voor dat geld, das 2 mutch, mja wat de gek ervoor geeft zegmaar
                We like it

Comment

Als er een apple logo erop staat is er vast wel iemand bereid de prijs ervoor te betalen. Hebben we btw geen smartphone/tablet topic?

Comment

Hij vraagt er in totaal 340 euro voor, met dus oortjes die nieuw 40 euro hebben gekost ,hoesje en doos etc. Heb gezegd dat 340 euro te veel is. Nu vraagt ie wat ik er wel voor zou willen geven, en ik ben er nog niet echt uit.. Er is btw nog een jaar garantie op denk ik.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                      NIET bij voordeelsmarthphone.com halen

ik heb laatst ook gekeken naar een iphone 4s, staat ook een advertentie van op markplaats maar als je simpel ff wat research doet kom je er al snel achter dat daar een paar slimme oplichters achter zitten.

Weet ik, of mensen die op tweedehands zetten: Ik verkoop mijn vrouw haar iphone omdat zij overleden is, u mag hem zo snel mogelijk komen halen.

Meestal een vrij goedkope prijs, als je dan mailt naar de verkoper zegt deze dat je je geld moet storten. Als je wat research doet,( bv de naam in een telefoongids opzoekt en het verkopersprofiel bekijkt) kom je al heel wat meer te weten, de naam bestaat dikwijls niet en het is een pas aangemaakt account. Dit is een voorbeeld van wat iemand stuurde:

Hallo
                      >
                      > Omdat mijn man sinds kort overleden is aan kanker, kan ik het alleen maar verzekerd verzenden naar uw adres, verzekerd verzenden wilt zeggen dat als het pakket niet aankomt dat u uw geld terug krijgt!
                      > Gaat u daarmee akkoord?
                      > De verzendkosten betaal ik wel. (E 12,50)
                      > Zo kan er dan niets mis gaan
                      > Als u wilt kan ik uw mijn adres gegevens geven voor de zekerheid!
                      >
                      > Of we kunnen het zo doen
                      > U doet een aanbetaling (de helft van het bedrag)
                      > Als het geld op m'n rekening staat
                      > Gaat het op de post
                      > En als u het dan binnen heeft, maakt u de rest van 't geld over.
                      >
                      > Hoop wat van u te horen
                      > Met vriendelijke groet

Het adres bestond niet en de naam ook niet.

Comment

@Wakke

Dat bericht alleen al komt niet al te betrouwbaar over met al die zogenaamde "garanties". Snap niet dat mensen daarin trappen.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                          mhuaaa dat zou ik niet zo willen stellen.

Telefoon heeft zeker een toegevoegde waarde en vooral als het van Apple af komt.

Bijna alles wat Apple maakt is een kwalitatieve toevoeging aan je leven, klinkt raar maar is echt zo, make life easier.....neem alleen maar de bel en sms kosten.

Verders met Fitness-maniak eens koop nieuw en de nieuwste.
                          mijn telefoon is om af en toe te bellen als het echt moet. Voor de rest vergaard het stof. ik sms niet, whatsapp niet, bel niet tenzij het echt moet. Blijkbaar heb ik tot velen in me omgeving niet de behoefte om constant en overal beschikbaar te zijn voor jan en alleman met hun onzin. overige functies van games, mails e.d. slaat ook nergens op. Is vaak vermoeiend en a-sociaal zoals menig mens tegenwoordig als. Ze moeten dwangmatig constant de telefoon vasthouden en bij elke ping meteen kijken wat er is ook al zijn ze met iemand anders in gesprek op dat moment. A-sociale *$%#$# dingen zijn het gewoon die telefoons.

Daarom dat ik ook totaal geen begrip kan opbrengen dat mensen zoveel geld aan die nutteloze dingen uitgeven. Geef het dan uit aan iets zinnigs waar je plezier aan hebt of iets toevoegd.
                          Last edited by Beachboy; 16-12-2012, 18:41.

Comment

Originally posted by Tails View Post
                            @Wakke

Dat bericht alleen al komt niet al te betrouwbaar over met al die zogenaamde "garanties". Snap niet dat mensen daarin trappen.

Hoe bedoel je? Hij weet het zelf niet meer, maar hij gaat het navragen. Hij heeft zijn iphone een jaar geleden gekocht via applestore, dus het kan zijn van wel he.

Comment

Originally posted by Wakke View Post
                              Hoe bedoel je? Hij weet het zelf niet meer, maar hij gaat het navragen. Hij heeft zijn iphone een jaar geleden gekocht via applestore, dus het kan zijn van wel he.
                              Heb het over dat bericht dat je boven mijn post hebt gezet. Ik zou trouwens 250 voor bieden en kijken hoe er gereageerd wordt die oortjes zijn niet echt een meerwaarde. Als er krassen op het scherm zitten zou ik er sowieso geen 350 voor betalen want dan moet je ook nog eens reparatiekosten betalen. En dan ben je er nog niet want zonder internet kan je er ook vrij weinig mee.

Comment

@ Fal....haha echt he! Zag laatst een meisje...door rood oversteken 1x kijken en hup aandacht ging naar dr tel/ hand.

Mij heeft het veel centjes bespaard, tussen de 200 a 300 p/m...lang leven de apps.....gamen ed op een telefoon is waardeloos.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X