bekijk de site eens goed en dan de filmpjes
Http://www.kentuckyfriedcruelty.com/ce.asp
Collapse
X
-
-
wous gekkehuis, met die snavels dan"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
laten we eerlijk zijn mensen, klootzakken die dieren zo mishandelen (onnodig) moeten ze hun ballen afsnijden.
het mag misschien aangebrand klinken, maar alle levende wezens voelen pijn en zien af.
op zo een manier draait mijn maag om en heb ik nog maar een klein hartje...
I just live once and I want the max out of it!
Comment
-
Als ik zulke mensen tegenkom RAM ik ze in elkaar...ben niet echt een agressieve jongen maar weerloze wezens zo behandelen is haatdragend.
Heb ooit eens iemand in elkaar geramd die zijn hond aan het bewerken was met een ketting.
En ik kreeg dan een PV voor slagen en verwondingen
Triest
grtzElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
F ucking eikels. Â Â Ik heb ook een keer op tv van die achterlijke ### boeren bezig gezien. Die sneden zonder verdoving het zaakje van een biggetje open om even zijn ballen eruit te halen. En dat biggetje schreeuwen.
Je zou bij die boeren hetzelfde moeten doen. Maar voor je dat doet eerst even die f ucking ballen verrot slaan met grote knuppel. Die gasten moet je gewoon keihard de goot in schoppen. Sukkels
En dit was gewoon in nederland.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
om vegetarier te worden is beetje overdreven, maarja ik heb nu wel me bedenkingen bij kentucky!"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
32 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment