Waarom koop ik mijn tv niet bij de mediamarkt?
'Belastingvrije' dagen Media Markt
Collapse
X
-
Ik zou vooral kijken naar een TV bij Mediamarkt. Vervolgens ga je naar huis en vergelijk je de prijzen en bestel je lekker online .
Met kleine dingetjes kan ik die discipline niet altijd opbrengen, maar een TV is toch wel nader onderzoek waard.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
kijken in de mediamarkt is crap, zelf het licht is daar speciaal afgesteld en de duurdere tv,s staan beter ingesteld dan de goedkopere.
als je wilt zien hoe de tv er zelf uit ziet ok, maar voor beeld kun je beter naar een speciaalzaak gaan imo.
Comment
-
Nou, betaal liever wat meer en koop het in een winkel dan dat ik word gescamt op een internet webshop. Ja ik weet dat je aan de hand van bepaalde kenmerken kan zien dat een webshop betrouwbaar is of niet."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostBen nog nooit genaaid op een website. Heb een honderdtal dingen besteld, ook buitenlandse websites en alles was altijd prima."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Wat je zegt, bij MM overigens beter niet, ik doelde zelf eigenlijk ook gewoon op de winkel, ipv mediamarkt specifiek. Hier zit een Block en BCC en dat vind ik veel nettere winkels ook, bij MM al die dozen etc.
Maar dat over die duurdere tvs, dat het beeld beter is afgesteld, dat heb ik bij elke winkel, tenminste, het idee dat dat zo is. Zit vaak een enorm verschil in idd.
Btw met paypal kan dat inderdaad, maar dat is soms wel een gefuck, eerst moet je het terug vragen aan degene waaraan je betaald hebt en als die het niet terug geven gaat paypal ernaar kijken. Maar je moet wel héél sterk in je schoenen staan voordat die het terug geven (uit mijn ervaringen dan).
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment