UFC topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rain View Post
    Mayweather is zeker een hele goede, technische bokser.
    Maar ik heb helemaal niks met hem.
    Gezien zijn prestaties mag hij misschien arrogant zijn, maar het is niet mijn ding.

En als ik iemand niet mag, vertroebelt mijn beeld.
    De Phil Heat van het boksen zeg maar.
    Al vind jij dat op zeker een héél slecht vergelijk vermoed ik.
    Mja, Wladimir Klitschko is een aimabel mens, intelligent, welbespraakt, sympathiek en nu al meer dan 10 jaar de beste heavyweight op de planeet maar je moet me betalen om een fight van hem vrijwillig te kijken. Mayweather blijf ik voor wakker.

En ik vind bb als kijksport gewoon niet interessant nee. Ik vind het heerlijk om naar de gym te gaan maar ik mis het technisch/tactische deel dat ik bij de meeste sporten waar ik gepassioneerd over ben. Een stukje genialiteit zeg maar ofzo, dat iemand iets doet waar je hoofdschuddend naar zit te kijken en de rillingen over je rug lopen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Goud van oud van Nederlandse bodem:
      https://youtu.be/tUgc-7h19_8
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Bedankt voor de filmpjes allen, mooi nachtdienst voer!
        hier leer je nog wat van. , mooi filmpje over ring cutten Top Pesc!

Er gaan geruchten dat Holms ( denk Ronda ook) aan de PEDS zitten ( peptides) .Hold werd door IntelPharma gesponsord. trek zelf je conclusie. Holly Holm sponsored by company that sold PEDs - Business Insider

Enlarged clit bij het wegen. = te veel Androgenen.

Rumored Steroid Controversy Following Holly Holm After UFC 193

deze discussie kwam voort doordat holms veel droger en gespierder was ( mannelijke kaaklijn) dan Ronda terwijl nagenoeg het zelfde wegen.

Comment

• Ik ga voor niemand instaan uiteraard haha. Maar de UFC heeft veel issues gehad met schandalen de laatste jaren. Ze hebben nu een PED policy die kennelijk het strengst ter wereld is by far en vooral het duurst. Dus niet de classic urine test maar bloed, urine, random testing etc etc. Ben even de details kwijt maar onderstaand is de dude die samen met USADA of WADA of wat dat uberorgaan is. Hier wordt dat alles tot in detail uitgelegd:

https://www.youtube.com/watch?v=rR7IqzwgGeU

Maar goed om heel eerlijk te zijn lijkt dat artikel wat je net post een beetje crappy te zijn. Heb het ook nergens op betrouwbaardere media gezien.
          Last edited by pescatore; 18-11-2015, 02:07.

Comment

• Bedankt voor het kijkvoor man haah ben ik ruim 2 uur zoet mee.
            Dat van de PED policy wist ik niet. tijd omdaar even in te duiken.
            nee klopt had alleen die foto van Holms Weight in gezien en daar zie je het overduidelijk .
            mocht het op een legit site staan drop ik het.

Comment

• Dat roze broekje? Lijkt me apart: http://www4.cdn.sherdog.com/_images/...4_5D3_1383.JPG

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                oeps bedoelde deze http://bluecollarbadass.com/wp-conte.../hollyholm.jpg
                zwarte -outfit was met Ronda. de bovenstaande bedoel ik.

Comment

• Duran is ook een van mijn favorieten. Een hele complete vechter en met een hele hoge amusementsfactor. Daarnaast had hij ook een arsenaal aan truukjes die niet helemaal legaal waren. En hij wist ook hoe hij die moest toepassen zonder gepakt te worden. Net zoals ene ex-prof voetballer met de initialen MvB ...
                  Last edited by inferno_0666; 18-11-2015, 10:48.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Jaja.
                    Marco van Basten was me er eentje zeg.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Het ding is een beetje waarom ik denk dat het fake is, UFC heeft nu die Reebok kits. Daar zit voor ieder wat wils bij als ik Holly Holm ben en ik heb een slurf van een klit dan kies ik niet de broekjes die ze draagt maar een gezellige muay thai broek die ook in die serie zit in plaats van zoiets als hieronder.

Comment

• De reden overigens, voor mensen die het iets minder volgen, dat het zo verassend was is dat sporten als boksen meestal niet goed overdragen naar MMA. Ook muay thai niet. Daarbij had Holm twee eerdere partijen in de UFC tegen laten we zeggen de ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden van de womens bantamweight divisie. Er zat wel wat hype achter maar oordeel zelf:

TipTopMMA: Holly Holm vs Raquel Pennington : UFC 184

Partij tegen Reneau (waar ze al iets beter voor de dag kwam maar by no means als een worldbeater uitzag) kan ik even niet vinden. En toen opééns kwam deze week. Uit het niks. Dus van nipt winnen tegen ADO naar 4-0 winnen in Barcelona zeg maar.

Pennington is overigens wel tough as nails hoor dat is geen slouch maar ook geen title contender. Not even close.
                        Last edited by pescatore; 18-11-2015, 14:17.

Comment

• zaterdag op zondag nacht om 04:00 begint de maincard met o.a Aldo, McGregor en Weidman.
                          gratis te zien op FOX.

een absolute aanrader
                          Mangs wa, aait nich

Comment

• Jij hebt geen idee hoe lang ik op deze card zit te wachten. Ik heb er zelfs een gedicht voor op FB gezet hahahah. Dit is handsdown easy de beste maincard uit de historie.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                              Jij hebt geen idee hoe lang ik op deze card zit te wachten. Ik heb er zelfs een gedicht voor op FB gezet hahahah. Dit is handsdown easy de beste maincard uit de historie.
                              ik ga hier heel erg van genieten. geen gekloot met klote streams die steeds wegvallen... gewoon op de bank met bier en chips genieten van al het moois! kan haast niet teleurstellen.
                              Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by Flabbert View Post
                                ik ga hier heel erg van genieten. geen gekloot met klote streams die steeds wegvallen... gewoon op de bank met bier en chips genieten van al het moois! kan haast niet teleurstellen.
                                Is kut met NL commentaar. Maar de pay per view is niet beschikbaar. Gaan proberen internationale Fox te regelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X