Nieuwe films

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (harold @ Apr. 11 2005,16:46)]Elktra is inderdaad wel goed, constantine vond ik niet echt goed ben in slaap gevallen. De rest van de films heb ik ook al gezien. Behalve die 2 van jaapio maar die klinkt ook niet echt tof.. Soccer hobbit??? Niet echt mijn film denk ik ...

grtz..

Grtz..
    die wilik ook graag zien elektra
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Apr. 11 2005,16:46)]Elktra is inderdaad wel goed, constantine vond ik niet echt goed ben in slaap gevallen. De rest van de films heb ik ook al gezien. Behalve die 2 van jaapio maar die klinkt ook niet echt tof.. Soccer hobbit??? Niet echt mijn film denk ik ...

grtz..

Grtz..
      was maar 1 film hoor harold met soccer hobit bedoel ik die gast van Lord of the rings die nu in een hooligan film speelt

Comment

Kijk anders eens op www.moviemeter.nl en dan naar de top 250. Daar staan een hoop goede films tussen, vast nog wel een paar die je niet gezien hebt.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

staan er inderdaad nog wel een paar tussen die ik niet gezien heb, maar ik ben toch wel een beetje opzoek naar wat nieuwere films..

grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Maak er zelf dan eentje...
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Apr. 12 2005,00:18)]Maak er zelf dan eentje... Ā  Ā 
              wat voor film gaat dat worden???

wie weet het

f
              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

BOOGYMAN das de shit
                "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Kheb net Sea Evil Ghost Ship gezien, ik vond het echt een goeie film, vooral het eind stukje vond ik gaaf, alleen weer zo een onbeslist einde voor een volgend deel!
                  "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

@harold
                    hoe was white noise?
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Ik moet nog kijken, maar schijnt echt goed te zijn..

Grtz.
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X