Dubbel.
afknapper
Collapse
X
-
Originally posted by niet_hier View PostJa jongens, blijven jullie maken lekker dromen en in mythes geloven over Aziatische vrouwen. Die mythes zijn net zo waar als de mythe dat je situps moet doen om buikvet te verliezen (minstens een paar honderd per dag).
Groeten uit Tokio.
Ps ik ben 40.Last edited by rain; 19-08-2013, 11:32.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Oké ik was dus ergens en kwam wat maten en chicks tegen met andere maten. Iedereen met elkaar lullen komt zo een chick die ik ken dus naar mij toe en pakt ze vol mijn bil. Geschrokken, glimlachte ik maar als een schaap maar voelde me aangerand. Nu onder de douche, sta er ruim 2 uur onder en heb ook een paar keer gehuild."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostJa jongens, blijven jullie maken lekker dromen en in mythes geloven over Aziatische vrouwen. Die mythes zijn net zo waar als de mythe dat je situps moet doen om buikvet te verliezen (minstens een paar honderd per dag).
Groeten uit Tokio.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
HAHAHHAA, dus vandaag chillen met een chick die ik van vroeger "ken" (). Zei ze van omg je word zo groot (tshirt masda ftw) dus zei Hahaha jij bent zo magertjes geworden. Ze zei dat ze niks had gegeten Beetje lullen ging ze roken en zeggen van wtf zien jongens in meisjes die roken. Toen zei ik, weet je echt waar ik een bloedhekel aan heb, chicks die niets eten meuren echt. Awkward silence, enjoyed every second. Daarna in de auto, waar wil je naar toe gaan. Zegt ze ja eten HAHAHAHA. Wat een lul ben ik, later wel gezegd dat het een grap was, helemaal opgelucht was ze."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostHAHAHHAA, dus vandaag chillen met een chick die ik van vroeger "ken" (). Zei ze van omg je word zo groot (tshirt masda ftw) dus zei Hahaha jij bent zo magertjes geworden. Ze zei dat ze niks had gegeten Beetje lullen ging ze roken en zeggen van wtf zien jongens in meisjes die roken. Toen zei ik, weet je echt waar ik een bloedhekel aan heb, chicks die niets eten meuren echt. Awkward silence, enjoyed every second. Daarna in de auto, waar wil je naar toe gaan. Zegt ze ja eten HAHAHAHA. Wat een lul ben ik, later wel gezegd dat het een grap was, helemaal opgelucht was ze.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
46 minutes ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment