Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Echt?? Uggs prima? Na crocs vind ik uggs echt de meest onflatteuze schoenen. Al die meiden lopen er schots en scheef op en daarnaast is het gewoon alsof je op je sloffen naar de supermarkt gaat :P
Pff ja uggs, laatst dus met die chick had ze dus uggs aan. Niet echt mooi ofzo, maar betekend niet dat haar niet zou knallen wtf.
Nou misschien is dat een verschil tussen mannen en vrouwen want je hebt nu dus ook uggs voor mannen. Als een jongen dat aan doet gaat ie dus echt niet scoren die avond....
Nou misschien is dat een verschil tussen mannen en vrouwen want je hebt nu dus ook uggs voor mannen. Als een jongen dat aan doet gaat ie dus echt niet scoren die avond....
Ik heb ook uggs . Mad?
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
ik vind ze prima voor als er sneeuw of ijs of ijzel ligt of vriest. best leuke snowboots.
voor een man? uhm...ik heb effe geen beeld. ik vind even niks. niet hot maar ook geen afknapper
Comment