Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
No joke.. als ik soms in de 18+ sectie dwaal.. dan schrik ik me soms rot wat voor jonge meisjes daar gepost worden en wat voor volwassen gasten daar helemaal wappie van worden.. blows my mind.. ik vind het eng.. maar schijnbaar zijn sommige dingen hier sociaal maatschappelijk geaccepteerd..
"The only thing worse than failing is not trying."
No joke.. als ik soms in de 18+ sectie dwaal.. dan schrik ik me soms rot wat voor jonge meisjes daar gepost worden en wat voor volwassen gasten daar helemaal wappie van worden.. blows my mind.. ik vind het eng.. maar schijnbaar zijn sommige dingen hier sociaal maatschappelijk geaccepteerd..
ik hou eigenlijk alleen maar van oude vrouwen. ze zijn minder skraal en hebben wat verstand in de knar min. 20+
Ja cougar op xhamster zekerz....Update on chick, ze heeft een vriend maar wil al wel een keertje bij mij afspreken #UnderCoverSlet #NotThisShitAgain...........pfff, nooit eens normaal.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Ja cougar op xhamster zekerz....Update on chick, ze heeft een vriend maar wil al wel een keertje bij mij afspreken #UnderCoverSlet #NotThisShitAgain...........pfff, nooit eens normaal.
Ja ik ga dus echt geen moeite doen voor een keertje. Ga dan maar naar mannelijke gigolo ogzo, is ook nog buffer ook. Soms ook problemen gehad met die vriendjes, staan ze je op te wachten en shit. Altijd gezeik en toch trap ik elke keer in........
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment