afknapper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oh
    Originally posted by Tasjaah View Post
    mannen met een theatrale persoonlijkheid stoornis (bij wijze van spreken)------> kwam er toevallig gisteravond weer eentje tegen, zit de hele avond alleen maar aandacht te vragen en (in zijn ogen waarschijnlijk subtiele) ego-verhalen te vertellen, nobody cares dude....
    Mmm, en ik dacht nog wel dat je mijn verhalen interessant vond gisteren.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
      Oh

Mmm, en ik dacht nog wel dat je mijn verhalen interessant vond gisteren.
      hate to break it to you

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
        Thnx fundo, zal vanavond full story posten, epic funz.
        we wachten nog steeds

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          we wachten nog steeds
          Ja maar dan gaan mensen weer op mij schelden enzo . Is niet leuk hoor .

Maar oke full story word het niet wel cliffs

- ontmoet een meisje bij de bus, gewoon mee lachen flirten en een heel klein beetje praten
          - ze vraagt mn nummer
          - appen
          - chillen
          - blijkt dat ze niet dtf is
          - weer chillen
          - weer niet dtf
          - laatste keer chillen
          - again
          - mmmmm wtf ligt het aan mij
          - contact verwaterd van haar kant (voel me beta as phuck)
          - ondertussen ben ik wel met andere bezig, maar het zit me niet lekker
          - ik moet en zal haar nu krijgen ook
          - is eigenlijk toch best een leuk meisje
          - contact weer aangewakkerd
          - dtf
          - possible gf material

nou leuk verhaaltje he, nu ga ik trainen wish me luck
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Een keer raden waarom ze niet DTF is.. omdat ze daadwerkelijk leuk is waarschijnlijk. De wifey's bengen niet first night.. pannekoek dat zou jij moeten weten. 24/7 chick stories.
            Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Bricks View Post
              Een keer raden waarom ze niet DTF is.. omdat ze daadwerkelijk leuk is waarschijnlijk. De wifey's bengen niet first night.. pannekoek dat zou jij moeten weten. 24/7 chick stories.
              Ligt er allemaal maar net aan wat voor first night het is, context etc. Alsof leuke vrouwen een soort blauwdruk volgen van wat mannen graag willen zien, ljkt me niet.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                Ligt er allemaal maar net aan wat voor first night het is, context etc. Alsof leuke vrouwen een soort blauwdruk volgen van wat mannen graag willen zien, ljkt me niet.
                Dat hoor je nu toch wel te weten, na al die posts van de experts? Ze horen een beetje verlegen te zijn, sportief mag ook wel, eenkennig, huismus en maagd.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                  Uiteraard speelt de context ook een rol. Maar je weet precies wat ik bedoel. Het gros van gf material gaat niet met je mee vanuit de club, zo wel dan krijgen ze 99 van de 100 keren geen belletje terug de volgende ochten en dat weten zij ook.

En Inferno.. ha ha ha.. goed man
                  Last edited by Bricks; 24-09-2013, 12:57.
                  Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Dat hoor je nu toch wel te weten, na al die posts van de experts? Ze horen een beetje verlegen te zijn, sportief mag ook wel, eenkennig, huismus en maagd.
                    Ja, was wellicht een beetje naïef van me om aan de experts te twijfelen wat betreft meids.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Hahaha je verward me met gip bro. Ik ben niet zo moeilijk.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ligt vooral ook aan je eigen eisen. Ik krijg vooral het idee dat mijn one-night-stands vooral heel onzeker zijn en enkel jongens kunnen fixen door een beetje wulps rond te lopen. Dan heb ik liever een dame die, naast haar lichaam, ook oprecht wat te bieden heeft. Maar het een sluit het ander natuurlijk niet uit
                        Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                          Ligt vooral ook aan je eigen eisen. Ik krijg vooral het idee dat mijn one-night-stands vooral heel onzeker zijn en enkel jongens kunnen fixen door een beetje wulps rond te lopen. Dan heb ik liever een dame die, naast haar lichaam, ook oprecht wat te bieden heeft. Maar het een sluit het ander natuurlijk niet uit
                          Ben ik het mee eens. Heb ook het idee dat one night stand wijven vaak meisjes/vrouwen zijn die net een relatie achter de rug hebben en daardoor zich geen houding weten te geven en dus maar rond gaan snollen
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Wtf beyekend dtf?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              Wtf beyekend dtf?
                              Down to fuck geloof ik. Anders weet ik het ook niet
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                                Ben ik het mee eens. Heb ook het idee dat one night stand wijven vaak meisjes/vrouwen zijn die net een relatie achter de rug hebben en daardoor zich geen houding weten te geven en dus maar rond gaan snollen
                                Die zijn er ook, maar veel willen ook gewoon los gaan.

Dtf idd down to ..
                                Superbia in Proelio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X