Contributie sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

75 per 3 maanden onbeperkt
    The oxynator

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (been @ Apr. 25 2005,20:46)]39 eur all in

me oude school was 52eur      ja idd 52 eur

en bij mij in de buurt zitten er denk een stuk of 6 scholen binnen een straal van 6 a 7 km dus ik kan alle kanten op
      in een straal van 12 a 14 km kan ik er denk wel een stuk of 12 sport scholen    lucky mee
      das nog niks ... maatje van me betaal 135 euri per 3 maanden onbeperkt, maar das incl films huren (ken daar ook ) sauna , drinken en 2 x pw zonnebank
      The oxynator

Comment

35 euro per maand onbeperkt. Je kan ook spinning, vechtsport,aerobic enz. en 2x in de week zonnebank.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

46 euro p.m onbeprekt+sauna+groepslessen(niet dat ik daar deel aan neem)
          Omdat ik al lid was voor de verhuizing van een jaar geleden en de prijs is omhoog gegaan van 35->46 euro zijn de laatste 2 mnd gratis (je betaald er natuurlijk eigenlijk wel zelf voor)
          Als je nieuw lid wordt moet je iets van 80 euro inschrijfgeld betalen, dat vind ik wel crimineel. Slaat nergens op, als je van sportschool wilt verhuisen kan je dat het best tijdens open dagen doen of bepaalde akties meestal is het dan goedkoper.

Comment

voorover bukken en me broek naar benee doen dan komen altijd alle bodybuilders langs, ach jah je moet er wat voro over hebben alsje wil trainen
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

44 euro onbeprekt

zo te lezen zit erveel verschil in per sportschool gemeten
              voel me eigenlijk best genaaid als ik t zo lees

het gaat elke keer wel over n verschil van 8 tot 10 euro maar akls je dat over n jaar kijkt is dat toch n paar potjes eiwitten of wat dan ook.

Comment

daarom wilde ik dus weten wat jullie betalen, ik wil niet te gek veel betalen en als ik het zo lees is 46 euro echt wel veel.

dus ik ga gewoon op zoek naar een andere sportschool zitten er zat hier
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (X-Tripiot @ Apr. 25 2005,21:45)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (been @ Apr. 25 2005,20:46)]39 eur all in

me oude school was 52eur      ja idd 52 eur

en bij mij in de buurt zitten er denk een stuk of 6 scholen binnen een straal van 6 a 7 km dus ik kan alle kanten op
                  in een straal van 12 a 14 km kan ik er denk wel een stuk of 12 sport scholen    lucky mee
                  das nog niks ... maatje van me betaal 135 euri per 3 maanden onbeperkt, maar das incl films huren (ken daar ook   ) sauna , drinken en 2 x pw zonnebank

52 eur p/m is 156 euro in de 3 maanden hoor das meer als jij met 135 eur in de 3 maanden toch
                  Who's the Chef

Comment

Ik betaal 32 euro per maand en kan daarvoor onbeperkt trainen.
                    Zit overigens geen sauna of zonnebank bij voor die prijs.
                    Kan op deze sportschool wel zwaar trainen, dus bankdrukken, squatten en deadliften.
                    Groet:
                    Jambo

Comment

54 E per maand onbeperkt...

GYM

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Apr. 26 2005,10:35)]voorover bukken en me broek naar benee doen dan komen altijd alle bodybuilders langs, ach jah je moet er wat voro over hebben alsje wil trainen    
                        Ben jij ff blij dat ze volgens de massa een kleine leuter hebben!
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Iguana @ Apr. 28 2005,21:12)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Haagschemarco @ Apr. 26 2005,10:35)]voorover bukken en me broek naar benee doen dan komen altijd alle bodybuilders langs, ach jah je moet er wat voro over hebben alsje wil trainen    
                          Ben jij ff blij dat ze volgens de massa een kleine leuter hebben!
                          En die negers dan , die voel je het meest
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

gatverdamme, smeerlap

straks ga ik het nog echt geloven ook
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (corina @ Apr. 29 2005,12:02)]gatverdamme, smeerlap  

straks ga ik het nog echt geloven ook  
                              zou jij dat er nie voor over hebben dan? om voor bekant niks naar de sportschool te gaan

Comment

Nope.
                                Maar goed jij verdient de schandknaap titel hoor.
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...