Troll results

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by frankey View Post
    Dat jullie hier de lol van inzien en ja je tijd aan wilt verspillen... zal wel te oud worden ofzo... Vond dat filmpje kontridde geniaal, dit is kansloos
    ergens wel mee eens. Maar ze moeten het ook leren tochhh. En hier heb je meteen van die malle die psycho gaan op je als een beetje lolletje trapt
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Sorry Artemis, je bent verbannen van gebruik van dit forum!
      (vermoedelijke) troll
      Deze verbanning is permanent.

Ze slaan iets te ver door daar. Nieuwe leden die niet met de stroming meevaren worden gelijk verbannen
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
        Sorry Artemis, je bent verbannen van gebruik van dit forum!
        (vermoedelijke) troll
        Deze verbanning is permanent.

Ze slaan iets te ver door daar. Nieuwe leden die niet met de stroming meevaren worden gelijk verbannen
        Haha dacht dat jij zo goed was?

Volgensmij hebben ze mij nog niet
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Mij hebben ze niet niemand hier weet volgens mij m'n account überhaupt

Comment

• Als je verbannen bent kan je nog wel via de proxy op het forum komen

Comment

• Zo nice leven zeg dit. Echt zielig, alleen naar een forum komen om te trollen. O wait wut.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Jason91 View Post
                Als je verbannen bent kan je nog wel via de proxy op het forum komen
                doe ik al de heletijd maar dan nog kan je verbannen worden

Comment

• Als je uitlogt en als gast het forum bekijkt hebben ze je dan ook gebant?

Comment

• Door jullie getroll kan niemand meer zich aanmelden op gs, aangezien ieder nieuw lid een mogelijke troll is.
                    Lullig. :')

Comment

• Originally posted by Henk-Jensen Ackles View Post
                      Door jullie getroll kan niemand meer zich aanmelden op gs, aangezien ieder nieuw lid een mogelijke troll is.
                      HAHAHAHA ik ben ook nog niet gepakt btw

Comment

Door jullie getroll kan niemand meer zich aanmelden op gs, aangezien ieder nieuw lid een mogelijke troll is.
                        Dat forum van jullie zat sowieso al vol met trolls. Wij hebben jullie hoogstens wakker geschud :P
                        Ik doe een gok

Comment

Waarschuw me ff als dat niet meer gebeurt. Dan kom ik weer langs zodat ze opnieuw alle nieuwelingen niet vertrouwen

Comment

• Comment

• he Laura, alles goed?

Comment

• Hey kontridder, alles goed?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X