Terug van vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Terug van vakantie

nou bro ik ben er weer na een weekje in turkije te hebben gezeten. goed weer gehad was helemaal top alleen merk je wel dat mensen vooroordelen hebben over bodybuilders. geef een paar voorbeelden:
    er was volleybal elke ochtend en ik deed elke dag mee(sport verslaafd)aangezien in aardig snel,soepel ben werd mee gevraagd of ik een turner was. Waarop ik antwoorden nee ik doe aan krachttraining(nooit bodybuilding zeggen dan gaan ze helemaal flippen). Antwoord terug nou dat had ik nooit verwacht omdat je soepel bent bodybuilders zijn toch altijd log en lomp.Volgende wat voor werk doe je?ik studeer management economie en rechten... nou dat had ik nooit verwacht?waarom niet omdat je sportief bent dacht ik dat je wel in de bouw ofzo zou zitten
    avond eten: ik heb een hemd aan mocht niet naar binnen terwijl "normale" mensen in hemd wel naar binnen mochten van chef moest ik me omkleden. Heb ik toch ff niet gedaan en ze huid vol gescholden. ahaha dat was me levens verhaal in een week voor de rest was alles top en heb gewoon 4x getraind. Hadden een redelijke gym alleen maar losse dumbels en stangen dus heb goed kunnen trainen en opzich ook wel redelijk gegeten veel kip de hele dag I love chicken dit was t levens verhaal grts.

tja die vooroordelen ....BOEIE!!!!
    mensen hebben overal vooroordelen over.

maar je vakantie was voor de rest super dus, waar ben je geweest, lekker eten?

ik ga 7 juni naar side (zijn jullie 2 weken van me verlost)
    ik ben benieuwd of ik het 2 weken kan laten om niet te trainen.

o, ja niet ziek geweest?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment