Terug van vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Terug van vakantie

nou bro ik ben er weer na een weekje in turkije te hebben gezeten. goed weer gehad was helemaal top alleen merk je wel dat mensen vooroordelen hebben over bodybuilders. geef een paar voorbeelden:
    er was volleybal elke ochtend en ik deed elke dag mee(sport verslaafd)aangezien in aardig snel,soepel ben werd mee gevraagd of ik een turner was. Waarop ik antwoorden nee ik doe aan krachttraining(nooit bodybuilding zeggen dan gaan ze helemaal flippen). Antwoord terug nou dat had ik nooit verwacht omdat je soepel bent bodybuilders zijn toch altijd log en lomp.Volgende wat voor werk doe je?ik studeer management economie en rechten... nou dat had ik nooit verwacht?waarom niet omdat je sportief bent dacht ik dat je wel in de bouw ofzo zou zitten
    avond eten: ik heb een hemd aan mocht niet naar binnen terwijl "normale" mensen in hemd wel naar binnen mochten van chef moest ik me omkleden. Heb ik toch ff niet gedaan en ze huid vol gescholden. ahaha dat was me levens verhaal in een week voor de rest was alles top en heb gewoon 4x getraind. Hadden een redelijke gym alleen maar losse dumbels en stangen dus heb goed kunnen trainen en opzich ook wel redelijk gegeten veel kip de hele dag I love chicken dit was t levens verhaal grts.

tja die vooroordelen ....BOEIE!!!!
    mensen hebben overal vooroordelen over.

maar je vakantie was voor de rest super dus, waar ben je geweest, lekker eten?

ik ga 7 juni naar side (zijn jullie 2 weken van me verlost)
    ik ben benieuwd of ik het 2 weken kan laten om niet te trainen.

o, ja niet ziek geweest?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

ik was in turkije belek nee niet ziek geweest eten was super goed. we zaten 5sterren all inn dus was super. side is een heel leuk plaatsje was ik vorig jaar geweest en als je wilt kan je waarschijnlijk gewoon trainen hoor. in turkije hebben ze in bijna alle grote hotels een fatsoenlijke gym. grts

Comment

Klinkt goed Punani, hoop dat je ondanks het trainen niet vergeten bent om lekker te genieten.

Comment

Leuk om te horen punami ik ga 3 weken naar italie en dan kom ik prolly als een drilpudding weer terug in nederland

Comment

Dan merk je eigenlijk pas hoe weinig mense erwat vanaf weten, en veel er gewoon vanuit gaan dat dinge die ze gehoord hebbe zo zijn. Je bent log en lomp, een patser als je in je hemd loopt en net een betje te veel opvalt, je zal alee body building doen en verder geen sport kunnen......

Ben afgelope zomer met me vriendin naar Cypres geweest, Zad tusse de engelse die echt dik, en wit zijn en vaak nog een hele verkeerde zwembroek aan hebbe ook. Ik had al een kleurtje van de zonnebank toen ik aan kwam omdat ik d8 dat ik anders te veel zou opvalle....Dat was me eerste zomer dat ik echt met me lichaam en training bezig was. Maar me ego groeide bij elke engelsman die langs kwam.    

Grt R

Comment

Welkom terug..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom terug idd,Punani.

Comment

Welkom terug punani,
                  Geen plaatselijke apotheek bezocht?

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

weer welkom in nederland gozer

nug spullentjes gehaald?
                    Who's the Chef

Comment

@been nee ik was met me pa ik juli ga ik met me vriendin en dan ga ik wel wat dingen opsturen naar nederland weet iemand wat je daar allemaal kan halen??grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X