Import kleding
Collapse
X
-
Via een klant kreeg ik het volgende: No Nasties | 100% organic fair trade cotton t-shirts. Made in India.
Misschien is dit wel voor jou interessant." Sky high stacks " - Jesse Pinkman
Comment
-
SHIRT SUPPLIER Wholesale Bulk Blank T-Shirts, Sweatshirts, Polos and Tank Tops
Wat wil je ongeveer voor alles betalen ?
Je hebt wel mazzel met de dollar koers mocht je het uit de us halen oid.Quitters never win !
Comment
-
Turkije en azie haal je dat, maar ik zou een turk vragen, zo heb ik het toen ook gedaan, die weten je zo te vertellen waar je moet zijn.
Maar ben wel benieuwd hoe je de boel gaat omlabellen, ga jezelf een merk starten?want dat moet je dan op de markt zetten, dat wordt een moelijke zaak.
Je moet hoe dan ook alle hoodys kopen, hierheen halen, invoerrechtebn betalen, betalen voor omlabelen en dan de grootste domper, aan de man brengen.
Persoonlijk lijkt het me geen dikke businuss, maar het is je gegeund, ik zal ook even kijken of ik nog adressen heb in turkije.
Comment
-
Wat voor merk wil je precies starten en wat wil heb je als starters kapitaal.
Als je niet zoveel risico zou willen lopen kan je het beste een NL leverancier nemen aangezien je niet met 1000 stuks tegelijk gaat handelen in het begin.
Bij sommige nederlandse leveranciers kan je het gelijk laten drukken.Quitters never win !
Comment
-
Originally posted by Dion079 View PostWat voor merk wil je precies starten en wat wil heb je als starters kapitaal.
Als je niet zoveel risico zou willen lopen kan je het beste een NL leverancier nemen aangezien je niet met 1000 stuks tegelijk gaat handelen in het begin.
Bij sommige nederlandse leveranciers kan je het gelijk laten drukken.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Heb er wel over nagedacht mannen geen zorgen, ben niet zo stom als ik eruit zie , maar goed ook trouwens zou niet best zijn. Laat het zakelijke deel maar aan mij over, wellicht later meer hierover. Tnx voor de links ga er vanavond of morgenochtend even naar kijken!Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Dion079 View PostWat voor merk wil je precies starten en wat wil heb je als starters kapitaal.
Bij sommige nederlandse leveranciers kan je het gelijk laten drukken.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostTurkije en azie haal je dat, maar ik zou een turk vragen, zo heb ik het toen ook gedaan, die weten je zo te vertellen waar je moet zijn.
Maar ben wel benieuwd hoe je de boel gaat omlabellen, ga jezelf een merk starten?want dat moet je dan op de markt zetten, dat wordt een moelijke zaak.
Je moet hoe dan ook alle hoodys kopen, hierheen halen, invoerrechtebn betalen, betalen voor omlabelen en dan de grootste domper, aan de man brengen.
Persoonlijk lijkt het me geen dikke businuss, maar het is je gegeund, ik zal ook even kijken of ik nog adressen heb in turkije.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Je kunt alles blanco bestellen en zelf of een bedrijf laten opdrukken.
Klote wordt het als je er kaartjes etc aan wilt hangen dat moet handmatig.
Wij hebben net zo iets gedaan maar dan met overhemden..lieten er merkje opnaaien..wat leek op tommy h maar net effe anders
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJe kunt alles blanco bestellen en zelf of een bedrijf laten opdrukken.
Klote wordt het als je er kaartjes etc aan wilt hangen dat moet handmatig.
Wij hebben net zo iets gedaan maar dan met overhemden..lieten er merkje opnaaien..wat leek op tommy h maar net effe andersBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment