Oei joei joei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oei joei joei

Ik krijg me toch zo ontzettend zin in vakantie, vooral door dit mooie weer enzo, krijg steeds minder zin om te werken , wij gaan 1 juli met een groepje naar Salou 17 dagen ofzoiets, en daarna als we geld overhebben nog is naar polen!

Hier paar fototjes van ons hotel (Almonsa Playa):

Nog meer mensen met grootse plannen voor de zomer!?
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

1st week aug met 7 man naar luxemburg (vaste prik)

en ergens laatste 2 weken aug misschien naar tjechie maar dat staat nog op heeel losse schroeven
    Who's the Chef

Comment

Ik ga met groepje de 23ste naar chersonissos en ook nog naar polen want daar ben ik afgelopen week al geweest en vind het daar echt super dus ga van de zomer weer heen.
      Dus marco, polen is echt een aanrader ik ben naar krakow geweest.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

wat is er dan zo leuk in polen en waar moet je wezen in polen dan

dit omdat onze tjechie nog op erg lossen schroeven staat is polen misschien wel een optie

eerlijk gezegd nooit echt bij stil gestaan bij polen
        Who's the Chef

Comment

hotel ziet er leuk uit marco!

ik heb er ook zin in, 7 juni 15 dagen turkije
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

1ste 2 weken van september naar Antalya. Hotel ziet er netjes uit en ze hebben een fitness ruimte

Is wel een idee van polen zal niet al te duur zijn leuk om een keer een lang weekend naartoe te gaan.
            Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

@been heel polen weet ik niet hoe het is alleen wel krakow weet ik hoe het is en het leven is daar superrelaxt. Is een toeristische stad met 750000inwoners en er komen 1.5miljoen toeristen per jaar. De hele stad is een en al historie want niks is gebommedeerd in de wo2 en nhet heeft een groot aantal restaurantjes en barretjes. Het is een stuk goedkoper dan hier met skyeurope vlieg je al heen en weer voor 75 euro pp. En een hotelkamer kost gemiddeld 60 euro per nacht per kamer.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (dino21 @ Mei. 14 2005,10:51)]Ik ga met groepje de 23ste naar chersonissos
                Daar ben ik vorig jaar 8 dagen geweest. Je kan er goed uitgaan en eten is ook goed. Met uit eten gaan zou ik niet in de hoofdstraat gaan, maar in 1 van de zijstraatjes, beetje uit het centrum. Wij aten de laatste dagen alleen maar bij mythos, was echt spotgoedkoop en je kreeg daar echt goede kwaliteit eten, veel en ook goede service.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

En lekker goedkoop as kopen
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

@Haagschemarco
                    In dat appartement ben ik vorig jaar geweest. Kun je mal aan het feesten komen zit trouwens boven discotheek snoepy's een echte stamp tent. Ga zelf dit jaar maar eens kreta bezoeken.

Greetz Gerwin
                    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (gerwin1000 @ Mei. 14 2005,12:24)]@Haagschemarco
                      In dat appartement ben ik vorig jaar geweest. Kun je mal aan het feesten komen zit trouwens boven discotheek snoepy's een echte stamp tent. Ga zelf dit jaar maar eens kreta bezoeken.

Greetz Gerwin
                      Zoiets hoorde ik jah, word weinig slapen, wat vond je van de bediening en weetik het allemaal? Ken je er misschien wat meer over vertellen?

Polen pfffffffff, ben der vorig jaar geweest we zouden om de voetbal gaan (ef cee duh haagh), is er wel van gekomen, maar ik heb GEEN 1 lelijke vrouw in polen gezien, ze zijn super aardig daar, en pffffff die vrouwen daar, en Poolse wodka, wij zijn in Warschau geweest, ik heb echt een wereld weekend meegemaakt echt super, zijn met VWtje gegaan, wel pokken eind maar was het echt waard
                      ! Polen !

Moet je gewoon een keer naartoe alsje mooie, lieve, gekke, lekkere, niet moeilijke , vrouwen wil! Aanradertje (alleen de muziek (techno, r&b) is wat minder daar, but who cares, paar flesjes Wodka en het maakt geen fuck meer uit)! En owjah, ik schrok wel toen er bij die overheids gebouwen enzo allemaal mannetjes met mitrilleurs stonden!
                      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dino21 @ Mei. 14 2005,12:09)]@been  heel polen weet ik niet hoe het is alleen wel krakow weet ik hoe het is en het leven is daar superrelaxt. Is een toeristische stad met 750000inwoners en er komen 1.5miljoen toeristen per jaar. De hele stad is een en al historie want niks is gebommedeerd in de wo2 en nhet heeft een groot aantal restaurantjes en barretjes. Het is een stuk goedkoper dan hier met skyeurope vlieg je al heen en weer voor 75 euro pp. En een hotelkamer kost gemiddeld 60 euro per nacht per kamer.
                        kan je der en betje scoren
                        en valt er uit te gaan ??

Who's the Chef

Comment

Schijnt idd een leuk land te zijn...

Comment

valt er in polen ook een beetje as te halen of in tjechie??
                            als wij gaan gaan we met mijn ROVER dus kan ik misschien makkelijk iets mee nemen of is dat niet slim?
                            Who's the Chef

Comment

@Haagschemarco
                              This een goed appartement lekker ruim groot balkon. Wij hadden uitzicht op het zwembad en van ons appartement kon je de zee ook zien. Er wordt veel toegelaten kwa muziek natuurlijk niet midden in de nacht. 's nachts zit er bewaking beneden die de deur voor je open doet als je weer komt. Gooi niet de deur er bijna uit zoals ik anders wordt die nogal boos. De discotheken zijn allemaal eigenlijk erg klein, maar ze draaien meestal wel goede muziek. This dan meestal vooral als theo weer langs komt in snoepy's stampie druk. De pacha is eigenlijk de enige groote discotheek je moet er dan ook met de taxi heen of bus. Dat is dus een donders mooie tent en ze draaien er ook nog weleens top. Maar soms ook niet jammergenoeg. Als je nog iets specifieks wil weten vraag maar. O ja 1 bed in je appartement is 2 persoons das lekker knus voor de liefhebbers:biglaugh:

Greetz Gerwin
                              Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X