Ook even langsgaan bij Juridisch Loket. Daar krijg je gratis juridisch advies En idd even op twitter en facebook posten en vragen het te delen. Dan krijgt Interpolis een shitstorm aan rage over zich heen en die negatieve aandacht kost ze wel meer dan 26k. Wellicht dat ze de boel dan terugbetalen
Interpolis glasheldere kutverzekering
Collapse
X
-
Allemaal oplichters die gasten. Niet akkoord gaan met hun 'tegemoetkoming' (sowieso bizar dat ze 700 euro willen geven, want als het jouw schuld zou zijn dan hoeven ze niks te betalen) en een advocaat in de hand nemen. Die 'experts' van hen hebben geloof ik een quota, net als parkeerwachters.. ze moeten een bepaald percentage aan claims kunnen afwijzen en helaas komen ze er zo vaak mee weg.. witteboordencriminaliteit is het gewoon.
Comment
-
Belangrijk is wel dat je het kan aantonen via facturen wat het je gekost heeft... Ook na gaan hoe hoog je inboedel is... max 15.000 is zal je nooit meer krijgen. Maar 700 euro is natuurlijk bullshit en dat weten hun ook, in de loop der jaren ook wat moeten claimen.
1x de vrouw klok op groote vaas vol water 1 2 vissen laten vallen, eigen schuld maar toch ben je daar voor verzekerd was iets van 2000 euro.
verstopping in wc afvoer en dat is gaan lekken onder mijn houten vloer en scheur in gekomen en iets bol gaan staan... zelf de reparatie kosten vergoed gekregen om het probleem te verhelpen.. 70% van vloer arbeidloon en opnieuw spuiten van koof waar de verstopping achter zat.. 3700 euro.
Dus het lijkt me helemaal sterk als jij overstroming hebt gehad wat niet eens jou schuld is jij maar 700 euro kan vergoed krijgt dus laat je niet gek maken want je hebt er gewoon recht op. Wat andere al zeggen dingen wat al ouders zijn krijg je niet alles voor terug maar kan aantonen bank nog geen jaar oud is moet dit vergoed/gemaakt worden en de rest ook!
Alle tips zijn gegeven dus rustig blijven en actie ondernemen!Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by quibus View PostZet je klacht op twitter wordt het morgen opgelostt
sterkte ermee knul!"Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"
Comment
-
Originally posted by Pren View PostOok even langsgaan bij Juridisch Loket. Daar krijg je gratis juridisch advies En idd even op twitter en facebook posten en vragen het te delen. Dan krijgt Interpolis een shitstorm aan rage over zich heen en die negatieve aandacht kost ze wel meer dan 26k. Wellicht dat ze de boel dan terugbetalenRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by brillant View Postja krijg je gratis advies maar moet je het zelf oplossenIk doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostJe kunt daarna altijd nog naar rechtsbijstand of iets dergelijks. Want aan die advocaten van rechtsbijstand heb je ook vrij weinig. Daar zitten zowat de slechtste advocaten van nederland
Een aantal advocaten heeft die zaken er liever niet bij,maar ik heb een jonnge advocaat gehad via rechtsbijstand die zich helemaal vastbeet in een zaak ,maar een 'normale'advocaat die een zaak afraffelde.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Mariekepiek View PostHeb je bij Interpolis dan opstal en inboedel verzekerd?
de wanden, deuren en keuken horen gewoon hersteld te worden evt via Interpolis. Misschien wat afschrijving voor de keuken.
Alles wat nog geen jaar oud is volgens nieuwwaarde. Dus wat je er voor betaald hebt of wat je vergelijkbaar voor terug kunt kopen. Alles wat ouder is, kan een afschrijving op zitten.
Hebben ze bij Interpolis dan een MaX qua verzekerd bedrag?
Ik snap dit bedrag echt niet.
Moet je nog nota's tonen, zodat je kan aantonen wat je qua waarde in huis had?
Mn inboedel is verzekerd voor 69000 euro.
De expert is 1x geweest, voor de kleine schade van kleding en handoeken en schoenen, die is uitgekeerd 2360 euro..
De restschade deed hij via de telefoon... De lul heet Vink en is onafhankelijk van mijn verzekering, ingehuurd door mijn verzekering...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk heb een alles in 1 polis van hun, huis inboedel en opstal verzekering.
Mn inboedel is verzekerd voor 69000 euro.
De expert is 1x geweest, voor de kleine schade van kleding en handoeken en schoenen, die is uitgekeerd 2360 euro..
De restschade deed hij via de telefoon... De lul heet Vink en is onafhankelijk van mijn verzekering, ingehuurd door mijn verzekering...Just do it!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...13 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...17 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment