Gevaar op de weg!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Leuk autotje hoor, als je hem maar niet helemaal opgaat tune

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (been @ Mei. 20 2005,11:59)]gefeliciteerd marco

als je nog gaat stappen vanaaf kan je mij natuurlijk wel ff rond rijden zeker he ??

Hahaha tuurlijk:P achterop me fietsje ben nog al gierig

Ik wil een ehm boombox waar versterker inzit ofzo, dat schijnt beter en goedkoper te zijn hoorde ik, en uiteraard ga ik hem tunen, maatjes werken in garage, en 1 maatje van me die heeft een boxykitt van die lichten en weet ik het net als in fast to furious in en op zen auto, en als ik dat zie word ik toch wel een beetje verliefd.

Klopt de stelling: een auto is beter dan een vrouw, ze heeft lekkere grote bumpers maakt een super mooi geluidje doet alles wat ik zeg en klaagt niet!
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Mei. 20 2005,17:30)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Mei. 20 2005,11:59)]gefeliciteerd marco

als je nog gaat stappen vanaaf kan je mij natuurlijk wel ff rond rijden zeker he ??

Hahaha tuurlijk:P achterop me fietsje ben nog al gierig

Ik wil een ehm boombox waar versterker inzit ofzo, dat schijnt beter en goedkoper te zijn hoorde ik, en uiteraard ga ik hem tunen, maatjes werken in garage, en 1 maatje van me die heeft een boxykitt van die lichten en weet ik het net als in fast to furious in en op zen auto, en als ik dat zie word ik toch wel een beetje verliefd.

Klopt de stelling: een auto is beter dan een vrouw, ze heeft lekkere grote bumpers maakt een super mooi geluidje doet alles wat ik zeg en klaagt niet!
        totdat je versnellingsbak kapot gaat á 450 euries!!!
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

en je kan / mag een door smeer burt geven waar en waarneer jij maar wil
          Who's the Chef

Comment

Verkeerde auto om te tune vin ik, zou gewoon spare voor een andere jap en gelijk een vette kope die je als het moet nog net wat vetter kan make.  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X