Leuk autotje hoor, als je hem maar niet helemaal opgaat tune
Gevaar op de weg!
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Mei. 20 2005,11:59)]gefeliciteerd marco
als je nog gaat stappen vanaaf kan je mij natuurlijk wel ff rond rijden zeker he ??
Ik wil een ehm boombox waar versterker inzit ofzo, dat schijnt beter en goedkoper te zijn hoorde ik, en uiteraard ga ik hem tunen, maatjes werken in garage, en 1 maatje van me die heeft een boxykitt van die lichten en weet ik het net als in fast to furious in en op zen auto, en als ik dat zie word ik toch wel een beetje verliefd.
Klopt de stelling: een auto is beter dan een vrouw, ze heeft lekkere grote bumpers maakt een super mooi geluidje doet alles wat ik zeg en klaagt niet!"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Haagschemarco @ Mei. 20 2005,17:30)]Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Mei. 20 2005,11:59)]gefeliciteerd marco
als je nog gaat stappen vanaaf kan je mij natuurlijk wel ff rond rijden zeker he ??
Ik wil een ehm boombox waar versterker inzit ofzo, dat schijnt beter en goedkoper te zijn hoorde ik, en uiteraard ga ik hem tunen, maatjes werken in garage, en 1 maatje van me die heeft een boxykitt van die lichten en weet ik het net als in fast to furious in en op zen auto, en als ik dat zie word ik toch wel een beetje verliefd.
Klopt de stelling: een auto is beter dan een vrouw, ze heeft lekkere grote bumpers maakt een super mooi geluidje doet alles wat ik zeg en klaagt niet!Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
19 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment