Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Iguana @ Mei. 20 2005,14:56)]Hehe je mening is wel veranderd daar gaat het om..
En ja idd ik kan best irritant zijn tegen mensen die mij niet liggen..
Ik vond de combinatie kerk/het boeit me niet die babys een beetje vreemd en schijnheilig.
en ik vind de combinatie kerk/avatar van kat met joint, een beetje vreemd en schijnheilig....ga ik tog ook niet over zeiken?
Ehm ik ben anti alles dus ook tegen de kerk.
nou zit je echt slap te lullen :S jij was zefl ook christen zei je ...moet je niet gaan zeggen dat ik geen nazi/christen mag zijn als jij zelf een joint in je avatar hebt... wie is hier nou de schijnheil...
Iguana ik denk dat je neit het recht heb dit allemaal over dude te zeggen.Ik ken hem in real life en ik moet hem dit keer echt gelijk geven ... snap niet wat jullie je druk maken...Mij boeit het ook geen reet wat er allemaal gebeurt is.Ik weet alleen 1 ding en dat is dat het niet meer voor mag komen.
Neee!!!
Ik geloof idd in een god maar niet in de kerk..
Sla het betreffende topic er maar op na.
Verder open ik dit topic alleen maar omdat het zo irritant stil is laatste tijd.
Ik kwam dit filmpje tegen op dbb en wilde even een discussie aanwakkeren.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
mwah...ik vind het eerlijk gezegd een beetje leip om te zeggen dat ik hier niet mee zit. je legt mij gewoon woorden in de mond. zo van "dude vind dit allemaal ok" als ik dat vind dan spreek ik dat zelf wel heel duidelijk uit...
Citaat[/b] (dude @ Mei. 20 2005,19:33)]mwah...ik vind het eerlijk gezegd een beetje leip om te zeggen dat ik hier niet mee zit. je legt mij gewoon woorden in de mond. zo van "dude vind dit allemaal ok" als ik dat vind dan spreek ik dat zelf wel heel duidelijk uit...
Mjah toen ik over die babylijkjes begon boeid je dat niet..
Dus enerzijds je zat er dus niet mee maar anderzijds heb jij gelijk er staat nergens dat je het ok vind.
Ik zal erover ophouden.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment