Lonsdale lui

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Mei. 22 2005,19:58)]kijk er vallen geen prijzen te winnen met dergelijke vechtpartijen,
    Hele wijze woorden,maatje!!

Hoop voor je dat het wel los zal lopen,Iguana.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dude @ Mei. 22 2005,22:05)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Romme @ Mei. 22 2005,15:43)]Hey bro, je heb er waarschijnlijk aleen spijt van omdat je zelf mizz in de probleme komt, ik ken het gevoel.Gister avond zag ik toevallig ook dat een paar gaste die elkaar tegen kwame en elkaar zo groeten, zit ook nog in me proeftijd en heb het gewoon late doen uiteraard. Maar je vraagt je toch af wat die mense nou eigenlijk denke he, hoe kan je dat nou doen.

Succes bro, we hore het wel.....  

Grt R  
      paar gassies op me school doen ook hitler groet als ze elkaar zien maar dat is meer voor het lolletje...weet dan niet of je er een lolletje van kan maken maar dat is een andere vraag...
      Tuurlijk heel veel doen het om een lolletje, maar ik kan er eigenlijk nooit echt om lache. Je zou het ook gewoon kunne late vind ik, ik bedoel wat heeft t voor zin.

Comment

geweld lost nix op

maar is wel eens lekker op zijn tijd
        Who's the Chef

Comment

Met alle respect, maar als je niet tegen drank en drugs kan EN in je proeftijd zit is dit wel een hele domme actie. Als ik iedereen aan wie ik me irriteer op zijn gezicht moest slan dan had ik een dagtaak. Op een gegeven moment moet je gaan inzien dat het geen zin heeft en dat je erboven moet staan. Want nu ben jij uiteindelijk meer de lul dan degene die je gemept hebt. Hij heeft misschien een blauw oog en een gekneusde rib, maar als jij straks in de bak komt wordt het vrij moeilijk een fatsoenlijke baan te vinden, buiten wat het met je psyche doet.

Begrijp me niet verkeerd ik ben ook opvliegend van aard en ik irriteer me ook vaak, maar ik sla nooit als eerste, wel als laatste. Dan is het zelfverdediging en dan wordt het een heel ander verhaal. Dat die gozer dan zo dom is geweest om ruzie te zoeken die twee koppen groter en breder is , dat is zijn probleem dan.

Ik had laatst ook ruzie met mijn vriendenclub, we waren met 15 man in een discotheek toen drie kampgasten het nodig vonden om ruzie te zoeken met een van ons. Ze hadden niet in de gaten dat we allemaal bij elkaar hoorden. Dus hun hebben welgeteld een klap kunnen uitdelen en ze hebben daarna gestrekt het pand verlaten, alledrie. Wij mochten uiteraard blijven omdat we niet de aanstichters waren van de hele onzin. Wat dat betreft proberen we ook altijd zo lang mogelijk ruzie te vermijden, ook al wordt je helemaal verrot gescholden, het heeft geen zin, niemand schiet er iets mee op. Maar als de tegenpartij begint te meppen dan is het feest.

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

wijze woorden van jtb. ik snap wat je bedoeld. Ik kan iquana ook wel begrijpen dat hij daar niet gediend van is maar altijd w8te tot de tegen partij begint. ik had laast (mij in de straat nog wel) dat 8gasten met gingen uitschelden toen ik de hond ging uitlaten. ik bleef erg rustig tot 1zon gozertje een klap probeerde uit te delen. Die jongen heeft er 2op ze neus gehad en lag in de bosje haah de rest deed niks stakkers.grts en suc6 en hoop dat het los loopt.grts

Comment

wat een argessie altijd die mannen, ja sorry hoor, maar ik heb er hier thuis ook zo een zitten, laat toch lekker lopen joh die mensen waar je je aan irriteert.
              dan kan je iedere dag wel iemand voor zijn bek slaan

ik wordt zelf natuurlijk ook wel boos, ik waarschuw een paar keer en houden ze dan nog niet op dan ga ik wel ergens anders staan.

is rien er bij dan waarschuwt hij 2 keer en houdt diegene niet op dan ist vechten, van het weekend was het zover (gezellig )een jongen zei de verkeerde dingen tegen de vrouwen en toen was het even een elleboog geven, hij heeft al een keer voorwaardelijk en een flinke boete gehad omdat ie iemand zwaar mishandelt had, en nu gaf ie weer de eerste klap

van dat mishandelen viel wel mee hoor, maar dat kwam er bij de rechtbank uit

dus gewoon boven staan de volgende keer he iguana
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van zulke lui. Heb ze ook nooit in mijn bijzijn de Hitler groet zien doen of wat dan ook. Maar ja ik zie er ook niet uit als iemand die het zou pikken...

Als ze het wel zouden doen zou ik alsnog de andere de eerste klap laten verkopen, dan heb ik in ieder geval een goed excuse om te rammen

Ik snap best wel dat je een keer er genoeg van kunt hebben iguana maar zoals de anderen hier al zeggen.

Je moet gewoon eerst beseffen wat het voor je situatie kan doen.

Maar als ze echt te ver gaan gewoon kijken waar hun huis woont

Comment

Ik voel met jullie mee, maar constateer wel veel 'korte lontjes'. Ik heb vroeger wel 's gevochten, maar ben nog nooit begonnen. De laatste klap die ik heb uitgedeeld is wellicht 16 jaar geleden of zo. Ben in het bezit van de zwarte band Jiu-Jitsu. Die sport heeft mij zeer bewust gemaakt van wat geweld voor gevolgen heeft. Ik zie ook de gekste dingen gebeuren op straat (woon in de randstad), maar grijp pas in als iemand in nood zit. Een Hitlergroet is op school helaas meer regel dan uitzondering. Onkruid is niet uit te bannen...
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hmm ik denk dat het wel losloopt ben net gebeld door oom agent of ik straks even langs wil komen..
                    Als ze het serieus opvatten halen ze je van huis is mijn ervaring dus ik hoef niet bij oom agent te slapen dat scheelt.
                    Althans met de ex van mn zus stopten ze met een grote bus en ging het allemaal erg overdreven.
                    Wish me luck.
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Luck!
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Idd of ze staan de volgende ochtend om 7uur, met zoon busje voor je huis om je mee te nemen. Bepakt en wel omdat er ook nog een verklaring ligt waarin gezegt word dat je gewapend ben of kan zijn.

Hoop voor je da t idd los loopt en dat je dan maar weer es gewaarschuwd bent.

Grt R

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Iguana @ Mei. 22 2005,15:07)]Gister op een festival waar ik met molukse vrienden kwam sloegen een paar lonsdale lui quasi cool een hitler groet naar het podium waar een paar negers muziek maakten..
                          Na de beelden van het wo2 filmpje schoot dit mn verkeerde keelgat in en heb er 1 uitgeplukt en een aantal harde klappen gegeven.  
                          Wat een domme aktie tijdens mijn proeftijd ik verloor weeral eens mijn zelfbeheersing..  
                          Ik verwacht elk moment oom agent met zn grote bus voor de deur    
                          dat krijg je nou als je stoer wilt doen voor je molukse vrienden

Comment

Ik snap niet dat hier zoveel lui zijn die al een mishandeling op hun naam hebben staan of problemen met justitie hebben gehad vanwege een knokpartij.

Het ergste wat mij ooit isoverkomen is dat ik iemand zijn knieschijf en luchtpijp verbrijzeld heb, maar dat waren 10 gasten die ruzie zochten met mij en een maat van me. De ruzie was voorkomen door te praten (dacht ik) maar toen we het café uitliepen stonden ze ons op te wachten met zeer duidelijke bedoelingen. Toen gold voor ons het principe we pakken degene met de grootste mond en dan rennen. Nou dat was dus voor mij iemands knieschijf en luchtpijp en voor die maat van me iemands ballen en een duim in het oog en toen maken dat we wegkwamen. Gelukkig nooit meer wat van gehoord maar er waren legio getuigen dat het zelf defensie was.

Het aantal keren dat ik gevochten heb is met gemak op één hand te tellen. Maar als ik moet vechten dan ga ik absoluut voor snel uitschakelen (lang leve mij muay thai achtergrond en mijn geschifte judoleraar die ons met allerhande wapentuig liet oefenen)

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bmwm5power @ Mei. 23 2005,17:32)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Iguana @ Mei. 22 2005,15:07)]Gister op een festival waar ik met molukse vrienden kwam sloegen een paar lonsdale lui quasi cool een hitler groet naar het podium waar een paar negers muziek maakten..
                              Na de beelden van het wo2 filmpje schoot dit mn verkeerde keelgat in en heb er 1 uitgeplukt en een aantal harde klappen gegeven.  
                              Wat een domme aktie tijdens mijn proeftijd ik verloor weeral eens mijn zelfbeheersing..  
                              Ik verwacht elk moment oom agent met zn grote bus voor de deur    
                              dat krijg je nou als je stoer wilt doen voor je molukse vrienden

Maargoed ik ben gister geweest verklaring afgelegd en hoefde dus niet te blijven..
                              Maargoed nu gaat het naar het volgende apparaat en die zullen niet zo aardig zijn.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...