Abal bleaching...lol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Abal bleaching...lol

klik

Voor diegene onder u die regelmatig een darkroom bezoeken bieden wij geheel gratis het supplement “Glow in the Dark” aan . Door eenvoudig te bukken zal iedereen zonder problemen de weg kunnen vinden.

Groepsbehandeling

In onze comfortabele aangepaste chaise lonques kunnen groepen tot 15 personen onder het genot van een hapje een drankje gebleekt of getatoeëerd worden. Stelt u zich eens voor wat een verrassing dit is tijdens de huwelijksnacht. U hoeft zich geen minuut te vervelen door een optreden van het WhiteStarr showballet.

Terwijl u relaxed onderuit ligt werken onze verpleegkundigen van onder de stoel aan u droomanus.

Fresh Smell Formula werkt door het anaal (pijnloos) inbrengen van een ioniserende capsule (time released). Deze capsule weet zich in de endeldarm te nestelen voor een periode van minimaal 7 dagen (ongeacht het aantal stoelgangen) en geeft een gereguleerde afgifte van een geur-molecuul-neuraliserend effect, dat geurloosheid maximaal garandeert

You! Out Of The Gene Pool - Now!

OMG nu weet ik dus waar jij je hele dagen mee bezig houdt!!!

Maar uhh ik denk dat Testo deze site regelmatig bezoekt voor de Fresh smell lijkt me wel iets voor hem , want als ik Xeno moest geloven.................
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

@dragonlady
      jij ben echt helemaal het padje af he
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

MY GOOOOOOOOOD

* Kenshu runs like ####....

has the world gone mad???
        I just live once and I want the max out of it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X