7 maart PROTEST

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bezuinigen??, die focking leijers in den haag moeten juist investeren ipv de economie uit te knijpen.

Comment

Originally posted by Domensino View Post
      Hopelijk heb je ook een plan hoe de kosten dan omlaag kunnen? Zeg het maar? Waar gaan we nog meer op bezuinigen zodat jouw kosten omlaag kunnen?
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
        Gadveredamme Ik zit al ziekig mijn eten weg te werken
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by quibus View Post
          bezuinigen??, die focking leijers in den haag moeten juist investeren ipv de economie uit te knijpen.
          Helemaal mee eens.
          Investeren -> minder werkloosheid -> meer bestedingen -> meer belastinginkomsten
          In het begin zullen de schulden stijgen maar die zul je later dubbel terugverdienen en kunnen aflossen en iedereen si blij

Comment

Originally posted by diasog View Post
            Helemaal mee eens.
            Investeren -> minder werkloosheid -> meer bestedingen -> meer belastinginkomsten
            In het begin zullen de schulden stijgen maar die zul je later dubbel terugverdienen en kunnen aflossen en iedereen si blij
            keer 2
            Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

Originally posted by diasog View Post
              Helemaal mee eens.
              Was het maar waar dat het zo simpel was. Als je gaat investeren stijgt de schuld. En dat kan/mag niet door EMU verdragen ( de 3% regel). En voor dat iedereen gaat roepen dat NL uit de EMU moet. Dit is nog slechter voor de economie.
              Hard work Pays off!

Comment

Door bijvoorbeeld deze shit behoorlijk aan te pakken kan een leuk fortuintje worden bespaard:

Licht uit op snelweg kóst juist veel geld - AD.nl

"Grote problemen met JSF" - NOS Nieuws

Als de misdaad groot genoeg is blijft ze onbestraft | Follow the Money

Helaas ziet men meer heil in het uitknijpen van de bevolking d.m.v. hogere accijns op brandstof, hoge belastingen, oplopende studiekosten en bezuinigingen in het onderwijs.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

7 maart komt ik weer terug dus doe het ff lekker op een woensdag of donderdag
                  Daar boven op de berg

Comment

Hoe is t gegaan? Lekker gebotst nog?
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

7 maart slimbo

Comment

Hihi foutje :$
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Wat een negativiteit in dit topic. Ik vraag me af of jullie nog zo hard zeuren op het moment dat er een chauffeur uit het Oostblok zonder degelijk rijbewijs een kettingbotsing veroorzaakt.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                            Wat een negativiteit in dit topic. Ik vraag me af of jullie nog zo hard zeuren op het moment dat er een chauffeur uit het Oostblok zonder degelijk rijbewijs een kettingbotsing veroorzaakt.
                            Ga jij je auto stilzetten 7 maart?

Comment

Ik zet me fiets wel dwars ok?

Comment

Originally posted by Silk View Post
                                tja als je ergens met spoed heen moet, bijv. je vrouw gaat bevallen, je zusje zit ergens in een hoekje te huilen, je moet met je hond naar de dierenarts en je komt een paar vervelende truckers tegen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X