7 maart PROTEST

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb er altijd zo n spijbel idee bij

Als we met de hele klas afspraken om weg te blijven zijn er toch weer een handjevol die wel heen gaan en de rest erbij naaien

Denk dat er nu heel veel mensen zijn die dit liken en delen terwijl er niks gebeurd !
    En voor de beroepschauffers... veel succes jongens.. ook voor jullie was er een degelijke opleiding..en als jullie ook nog over oostblokkers willen zeiken moeten jullei zelf ook geen wacht uren meer rekenen

Denk dat ik 7 maart de ingang van de sportschool ga blokken.. wil 1 euro korting per maand

Comment

Zoveel heb je er niet nodig. Ik denk dat je met 10 vrachtwagens een hoop schade kunt maken. Zet maar eens 20 min een vrachtwagen stil op a12 of a2, op vrijdag middag.
      Mind is everything.

Comment

Nee allemaal zeiken en niks doen en betalen daar komen we ver mee... Weet ook wel dat dit niks gaat oplossen, maar niks doen en als klootjesvolk alles maar goed vinden daar komen we ver mee he ?

Ik zegt pleur de boel maar plat en meerder dagen totdat ze gek van worden!
        Een dag niet getraind...

Comment

In frankrijk heeft het wel degelijk geholpen.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Koevoet mee en batsen met die hap...
            Je gaat niet willes en wetes de andere veel betalende nederlanders irriteren... werkelijk waanzin...

Verschrikkelijk dat dit soort initiatieven nog gesteund worden door een aantal ook.
            Hele dagen hard werken en dan door een stel klojo's om 9 uur 's avonds pas aan tafel kunnen.

Blokkeer lekker het parlement in Den Haag, ga met 300 combinaties voor de deur staan zodat de duur ingekochte audi A8 van Rutte er niet meer langs kan.

Comment

Originally posted by rainman View Post
              In frankrijk heeft het wel degelijk geholpen.
              Dat komt omdat het bij de Franse cultuur hoort. In Nederland wordt er alleen maar geklaagd en als iemand wat voor oplossing dan ook bedenkt dan wordt daarover ook geklaagd. Precies wat frankey zegt.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Maar kom niet aan zwarte piet!! !
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Maar kom niet aan zwarte piet!! !
                  Tja. Als het om onze centen gaat of onze privacy dan wordt er eventjes wat gemompeld, maar de grote meerderheid is wanneer het erop aankomt zo mak als een lam en bukt diep om nog eens goed genomen te worden. Terwijl medewerkers van een Sinterklaas organisatie met de dood worden bedreigd omdat zij naast zwarte pieten ook paarse de straat op wilden sturen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

saai.

Comment

als je dan toch de snelweg plat wil leggen doe het dan 's ochtends en begin er vroeg genoeg mee zodat we weten dat het geen zin heeft naar ons werk te gaan en lekker thuis kunnen blijven, maar niet op vrijdag avond als iedereen naar huis wil
                      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Dat zal niet doorgaan , zoiets moet van te voren gepland worden en bij de gemeente aangemeld zijn door een organisatie. Tot nu toe is er geen enkele organisatie die zich er mee bezig houd. Die oproep is makkelijker dan gedaan. Ga jij dan als eenling midden op de snelweg het verkeer tegen houden? Prima maar ik rij wel door hoor..
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Behalve als je zelf je auto kan uitdeuken denk ik niet dat je maandelijkse kosten omlaag gaan vriend pieter

K zit 7 maart lekker te reizen op me studentenOV maar dan nog een goed kansloos initiatief imo
                          the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Het is een beetje knullig opgeschreven, maar ik snap op zich prima dat chauffeurs wat te klagen hebben gezien de concurrentie van onze geliefde mede-eu'ers die ik regelmatig met 100 half over de rechterbaan half over de vluchtstrook zie slingeren Beetje overdreven maatregel though, maar weleens een leuke afwijking van veilig thuis klagen met de gordijnen dicht.

Comment

Dit is belachelijk! Gewoon rijbewijs afpakken en auto in beslag nemen!
                              Hard work Pays off!

Comment

Alle kosten moeten omlaag, niet specifiek kosten voor voeding, brandstof, energiekosten of andere kosten? Echt ALLE kosten?
                                Prachtig idee, staken, dat gaat zeker helpen.. want de gehele Nederlandse infrastructuur platleggen kost natuurlijk niets.
                                Hopelijk heb je ook een plan hoe de kosten dan omlaag kunnen? Zeg het maar? Waar gaan we nog meer op bezuinigen zodat jouw kosten omlaag kunnen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X