Post je homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jelly, mijn moeder vind haar kasten en wasmachine op de zolder toch wat te belangrijk rofl.

Haha nee srs nice room man. Lekker trainen met je eigen muziek en eigen regels

Comment

Ik zou mijn home gym binnenkort ook even posten (Y)! Lijkt op die van jou!
      Ik kan alle spiergroepen trainen maar zit soms nog een beetje met been oefeningen.... doe nu squat, (romian) deadlift, lunges, uitvalspas, calf raises! Iemand nog meer tips?
      I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Originally posted by Remons View Post
        de pulley kan tot 160 kg dus daarmee kan ik voorlopig nog wel mee vooruit.

En damm flinke cage, ziet er zeer kwalitatief uit.
        sonde om in de gym te gaan trainen als je dit thuis hebt staan, Bespaart je toch weer geld?
        nooit aan gedacht om er een kacheltje oid in te zetten?

en dankje mannen!
        Ah dat is zeker een forse pulley! die van mij gaat helaas maar tot 60 kilo, athans dat is verantwoord belastbaar. paar jaar geleden gekocht nu inmiddels beetje uitgegroeid. verder een zeer robuust apparaat inderdaad =)

hmm een houtkacheltje zou misschien nog wel is een oplossing kunnen zijn, op stroom gaat dat echt flink geld kosten denk ik. is een oppervlakte van 5 bij 10 oid, direct op de koude vloer (hebben de carport dichtgemaakt, dus dat is onze schuur haha )

Zit er wel over te denken om ook zo'n kooi aan te schaffen en de huidige te verkopen, maar die bankjes los zijn facking duur, echt niet verwacht
        Last edited by Beachboy; 04-03-2014, 10:15.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
          Ah dat is zeker een forse pulley! die van mij gaat helaas maar tot 60 kilo, athans dat is verantwoord belastbaar. paar jaar geleden gekocht nu inmiddels beetje uitgegroeid. verder een zeer robuust apparaat inderdaad =)

hmm een houtkacheltje zou misschien nog wel is een oplossing kunnen zijn, op stroom gaat dat echt flink geld kosten denk ik. is een oppervlakte van 5 bij 10 oid, direct op de koude vloer (hebben de carport dichtgemaakt, dus dat is onze schuur haha )

Zit er wel over te denken om ook zo'n kooi aan te schaffen en de huidige te verkopen, maar die bankjes los zijn facking duur, echt niet verwacht
          ah ja stroomkacheltje is inderdaad erg duur.
          En de bankjes zijn zeker duur vandaar dat ik een goedkoop dingetje van €50 waar ik nog wel ff mee vooruit kan maar als ik een redelijk bankje wil ben ik wel +- €200 kwijt.
          snap ook niet waarom die dingen zo duur zijn :s.

@ leandro10
          Ben benieuwd!
          zelf doe ik calf raises,squats, deadlift en m'n favoriete oefening hack squats.
          Ik ben na de benen training erg gesloopt dus heb eigenlijk niet de behoefte om meer te doen.
          Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

een dure heeft vaak meer belastingsmogelijkheden, als hij maar tot 150kg belasting heeft dan kan ik maar 65 kilo bankdrukken, vandaar dat hij een hoge belasting moet hebben en vaak wat duurder zijn. (mooie voor 150 euro gevonden)

twijfel nog even aangezien het goede 700 euro investering is en ik net 400 terug krijg voor wat ik nu heb staan (met behoud van huidige gewichten) tegen 250 euro voordeel van thuis trainen in de zomer

Comment

Originally posted by Protasius View Post
              een dure heeft vaak meer belastingsmogelijkheden, als hij maar tot 150kg belasting heeft dan kan ik maar 65 kilo bankdrukken, vandaar dat hij een hoge belasting moet hebben en vaak wat duurder zijn. (mooie voor 150 euro gevonden)

twijfel nog even aangezien het goede 700 euro investering is en ik net 400 terug krijg voor wat ik nu heb staan (met behoud van huidige gewichten) tegen 250 euro voordeel van thuis trainen in de zomer
              Ja klopt.

en het is wel een investering maargoed mijn sportschool abbonoment was €40 per maand... Je hebt het zo weer terug verdient.
              tis natuurlijk een stuk minder luxe als de sportschool zelf maar zolang je alles kan trainen ist goed toch

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Ja klopt.

en het is wel een investering maargoed mijn sportschool abbonoment was €40 per maand... Je hebt het zo weer terug verdient.
                tis natuurlijk een stuk minder luxe als de sportschool zelf maar zolang je alles kan trainen ist goed toch
                zeker waar, mijne is zelfs nog 10tje duurder maar in de winter is het te koud om thuis te trainen. op moment volg ik wat crossfit lessen bij de gym, en dat wil ik nog even blijven doen. eerst maar is het oude verkopen voordat er iets nieuws komt

Comment

Ik heb momenteel

powerrack / lat pulley / bench
                  dip station / olympische db's / een shitload aan gewichten / hex bar / oly barbell
                  een hele hoop kleine 30mm halters / ab wheel /ez bar / loopband/ glute ham raise / wat verschillende lat pully accesoires en ik zal nog wat vergeten zijn
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Ik heb:
                    Squatrack
                    Bankje + bench steun dingen
                    leg extension
                    hamstring curl
                    loopband
                    redcord (suspension trainer)
                    optrekstang

Comment

Mooie homegym!

Mijn homegym:

- power cage met: hoge/lage puly, pull-up bar, dip-handvaten
                      - bankje met verstelbare leuning en zitting ( belastbaar tot 275Kg)
                      - olympische stang
                      - EZ-bar
                      - 2x 50 mm dumbell stangen
                      - 180kg gewichtschijven
                      - grepen, kabels touwen etc.
                      - spinningbike

En de volgende aankoop wordt een loopband

Thuis trainen is ideaal!

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                        Mooie homegym!

Mijn homegym:

- power cage met: hoge/lage puly, pull-up bar, dip-handvaten
                        - bankje met verstelbare leuning en zitting ( belastbaar tot 275Kg)
                        - olympische stang
                        - EZ-bar
                        - 2x 50 mm dumbell stangen
                        - 180kg gewichtschijven
                        - grepen, kabels touwen etc.
                        - spinningbike

En de volgende aankoop wordt een loopband

Thuis trainen is ideaal!
                        Dat is zeker ideaal!

zodra ik m'n eigen huis heb koop ik ook een loopband, dat ding wil ik nu al zo lang.
                        heb wel een hometrainer maar ik heb het gevoel dat je op een loopband beter traint aangezien je je hele lichaam gebruikt.

Comment

Dat is zeker ideaal!

zodra ik m'n eigen huis heb koop ik ook een loopband, dat ding wil ik nu al zo lang.
                          heb wel een hometrainer maar ik heb het gevoel dat je op een loopband beter traint aangezien je je hele lichaam gebruikt.
                          zou dan toch voor een roeimachine gaan concept2 het liefst, lopen kan je ook buiten doen.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

dbb topic steler

mooie cage!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              zou dan toch voor een roeimachine gaan concept2 het liefst, lopen kan je ook buiten doen.

Klopt maar in de winter krijg ik koude lucht binnen waardoor ik geen adem krijg en dus bijna niet kan lopen.
                              en een row machine is wel een goede oplossing maar heb al jaren last van m'n rug dus wordt hem niet .

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                                dbb topic steler

mooie cage!
                                Haha klopt als een bus.
                                zag daar zulke mooie ruimtes dus hoopte erop dat we mish wat leden hier hebben die ook zulke foto's kunnen posten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X