Knuffels kunnen er ook wat van

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Haagschemarco @ Mei. 27 2005,11:36)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Purple @ Mei. 26 2005,21:47)]Zit aan de chocola en ijsjes en daar blijft het bij.. Zit ook al wel een tijdje zonder.

Ach daar leer je mee leven zegt mijn moeder.

Ik wil er best wat aan doen , lijk me wel gaaf een gespierd vrouwtje te hebben, dus gaan we keertje samen uit?    
    haha grapjas ook he...

Comment

Spanky...lol

You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

ik ga weer melig worden
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Draakje heb jij ook zulke rare knuffels

Comment

HHAHAHA Draakje vandaar dat zwelgje bij jou naast die koe staat!!!
            Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Stttttt... jullie verraden alles weer..nu weet iedereen weer gelijk dat het home-mode opnamen zijn...
              You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mei. 27 2005,11:48)]Gespierd of niet.. een gat is een gat marco     ...ik word psychisch al geiler hier ...terwijl die testo nog niet eens werkt....ik denk dat ik een probleem heb...dat word snel een vriendin zoeken  
                Hahahaha das waar das mijn motto, maarja ik ga nu toch maar een vriendin nemen, vanaaf komt me (toekomstige) vriendin, dan ken ik tenminste 7 dagen per week neuken, inplaats van alleen in het weekend!
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X