Waarom zijn Pescatore en Nocerino gebanned?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by resike View Post
    Zodra je iemand persoonlijk gaat aanvallen verdien je gwoon een ban.Heel sneaky slinks gewijs olie op vuur gooien verdien je ook ban. En als je dan ook nooit wat toevoegt en eigenlijk het liefst het forum kapot ziet gaan, verdien je al helemaal een ban.
    Hoe kan je iemand persoonlijk aanvallen op een internetforum als iedereens anonimiteit toch redelijk gewaarborgd blijft? Of doel je op Mascottes bivakmuts? Als ik in een clownspak sta te deadliften zal ik het niet raar vinden als ik daar reactie op krijg.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Het is hier vandaag net de Libelle, kom op kerels.. laat die ballen zien!
      Ik ben er weg van.. gekkigheid.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
        Waar baseer je serieuze psychische problemen op? Door je computer scherm gekeken? Begrijp mij niet verkeerd maar waarom zoekt hij of zij geen hulp als het zo is ipv reactie te zoeken op een internetforum waarvan je van tevoren weet dat je ook in de zeik genomen kan worden. Ik heb zijn reactie gelezen. Oke niet helemaal tactisch dat geef ik toe en de ban is in dat opzicht ook terrecht als je Nocerino niet kent.
        Prima, laten wij het eerste gedeelte dan weglaten voor het gemak. Dan blijft het nog steeds zo dat er keer op keer van die nutteloze opmerkingen worden gemaakt door Nocerino die geen ene moer toevoegen aan een discussie. Sterker nog, probeer maar eens een post van Nocerino te vinden die iets nuttigs toevoegt aan het forum. Een grapje kan natuurlijk, maar dit was naar onze mening ongepast.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          Is me het dagje wel zeg
          Da's inderdaad een tijdje geleden.
          Nu over tot de orde van de dag.

Wanneer kan ik mijn creatine het beste innemen?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Iedereen gewoon normaal doen. Gekloot kan best als het maar niet te persoonlijk is en te lang door gaat.

Trainze en laters.

Comment

Aldo waarom maak je druk..gasten voegen niks toe..als dit topic er niet was had je nooit door dat ze gebanned waren

Comment

Waar baseer je serieuze psychische problemen op? Door je computer scherm gekeken? Begrijp mij niet verkeerd maar waarom zoekt hij of zij geen hulp als het zo is ipv reactie te zoeken op een internetforum waarvan je van tevoren weet dat je ook in de zeik genomen kan worden. Ik heb zijn reactie gelezen. Oke niet helemaal tactisch dat geef ik toe en de ban is in dat opzicht ook terrecht als je Nocerino niet kent.
                In het topic (welke geplaatst is in het gedeelte geestelijke gezondheid):
                http://forum.bodynet.nl/geestelijke-...tervolgen.html

Schrijft een lid:
                Vandaag is het weer zo een dag dat ik me rot voel.. wat ik vaker heb.
                Wanneer ik in de spiegel kijk walg ik van mezelf en wordt ik gewoon misselijk van mezelf.
                ben sinds kleins af aan gepest, Sinds groep 2. Ik ben altijd dikker geweest dan andere en heb tot mijn 18de ongeveer aangehoord dat ik dik en lelijk ben. Ik werd gepest op school,in de buurt en door familie thuis.
                Het lid geeft aan al professionele psychische hulp te hebben ingeschakeld van een psycholoog. Maar dat ze niet het gevoel heeft hierbij baat te hebben. Ze lijdt nog erg onder de psychische klachten.

Nocerino maakte een grove grap ten koste van deze persoon. Dat gaat mij wat ver.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Aldo waarom maak je druk..gasten voegen niks toe..als dit topic er niet was had je nooit door dat ze gebanned waren
                  Dat jullie alles aannemen wat gezegd wordt op dit forum. Verder kan in de humor van Nocer en het tegendraadse van Pesc altijd wel waarderen. Dus missen zou ik ze zeker. Het is weer is wat anders dan al dat semi homofiele gelul. Maar dan is het voor mij duidelijk. Dankje Dyno voor de uitleg ik snap nu waarom.

Comment

nocerino probeert altijd grappig te zijn , maar het lukt hem niet .

die kerel kan op ieder elk forum gaan zitten met die reacties die hij geeft !
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Ach toch schijnen sommige het grappig te vinden....

Comment

R.I.P Nocerine & Pescatore 09-05-15

https://www.youtube.com/watch?v=u9sRJ-eOHnc

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Ach toch schijnen sommige het grappig te vinden....
                          Dan stel ik me toch echt de vraag wie nocerino nog grappig vind .

het is steeds dezelfde shit over en over .

die Robbie was ook wel best een kneus , maar als ie advies gaf dan had je er wel echt wat aan !
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Hoe kan je iemand persoonlijk aanvallen op een internetforum als iedereens anonimiteit toch redelijk gewaarborgd blijft?
                            Jij bent in het dagelijks leven vast en zeker ook zo tegendraads of niet? zeiken over de kleinste dingen altijd maar negatief. Maar dat is niks nieuws, niet alleen meerdere mensen hier, maar ook word het jou vaker verteld in het dagelijks leven. Nu weet je ook gelijk waarom je vrijgezel bent.

^ Nu is dit gelul maar dat is toch vrij persoonlijk aanvallen, niet Aldo?

Totaal onnodig en voor sommige members misschien erg kwetsend
                            Mind is everything.

Comment

Ook hier gaat een heel verhaal aan vooraf. Wat Pesc zegt (ik neem aan dat het Pesc is?) Is natuurlijk vrij persoonlijk. Daar geef ik je gelijk in. Maar kom op het is en blijft het internet.

Comment

Haha 1 post boven jou vorige

Originally posted by mascotte View Post
                                Dan stel ik me toch echt de vraag wie nocerino nog grappig vind .

het is steeds dezelfde shit over en over .

die Robbie was ook wel best een kneus , maar als ie advies gaf dan had je er wel echt wat aan !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X