Waarom zijn Pescatore en Nocerino gebanned?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Soms vergeten we wel eens dat sommige leden erg jong zijn en daardoor niet altijd even volwassen uitspraken doen. .
    Als ik eerlijk ben,had ik op die leeftijd ook vaak domme acties en reacties. (Nu nog wel trouwens )
    Dat hoort erbij als je jong bent.

Iedereen heeft nu zijn mening wel gegeven en een weekje radiostilte is voor Noccerino niet zo erg lijkt mij.
    Om dan te zeggen dat hij niks toevoegt hier, vind ik een beetje ver gaan
    Iets toevoegen heeft niet altijd met kennis te maken, iedereen voegt iets op zijn manier toe.
    Als het maar (daar is hij weer) respectvol blijft.

Ik zou zeggen :zand erover en afsluiten dit topic, zodat het weer over bodybuilding kan gaan.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
      Soms vergeten we wel eens dat sommige leden erg jong zijn en daardoor niet altijd even volwassen uitspraken doen. .
      Als ik eerlijk ben,had ik op die leeftijd ook vaak domme acties en reacties. (Nu nog wel trouwens )

Iedereen heeft nu zijn mening wel gegeven en een weekje radiostilte is voor Noccerino niet zo erg lijkt mij.
      Iets toevoegen heeft niet altijd met kennis te maken, iedereen voegt iets op zijn manier toe.

Ik zou zeggen :zand erover en afsluiten dit topic, zodat het weer over bodybuilding kan gaan.
      Helemaal mee eens!
      Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by rainman View Post

weekban? hij heeft ban tot augustus
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Rip : ((
          Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

mooi zo
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Omdat het inet is en een forum kan je alles zeggen en doen ? Zo kom je nu over... Je weet dat er regels en grenzen moeten zijn en over dat meisje vind ik zeer kwalijke zaak. Kijk het programma van John de mol maar eens gepest... Kan he zien wat pesten/ inet kan doen.

Nou stoppen met janken en trainen met een vinger in je reet heerlijk.

Laters
              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                weekban? hij heeft ban tot augustus
                Oh ,da's iets langer radiostilte dan.
                Is er een lijstje hoe lang een ban wordt bij bepaalde misdragingen?
                Dan weet ik wat ik kan verwachten.

Wie zijn billen brandt,…… .

Ach, dan kan hij tot augustus naar muscleboard… dan hebben ze dagelijks 2 posters.
                Kunnen ze eindelijk ook een meet and greet organiseren daar.
                Last edited by rain; 09-05-2014, 19:09.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                  nocerino probeert altijd grappig te zijn , maar het lukt hem niet .

die kerel kan op ieder elk forum gaan zitten met die reacties die hij geeft !
                  Lekker even natrappen he
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Er wordt hier min of meer gesteld alsof Pescatore en Nocerino niks toe voegen. Daar ben ik het allereerst persoonlijk niet mee eens (dit is namelijk een mening), maar daarnaast moet ook gesteld worden dat imo 95+% van de leden vrij weinig toevoegt aan het forum (nee elkaar 25x per dag vertellen hoe goed je in shape bent of hoe lekker de anders maaltijden eruit zien vind ik persoonlijk geen kwalitatieve toevoeging, dat kan je ook lekker in een whatsapp groepje of whatever doen maar goed dit heb ik al vaak genoeg gezegd geloof ik). Ben echter niet zo dat ik gelijk aangeef aan moderators dat ik er overlast van heb of dat diegene gebanned zou moeten worden want het lijkt mij dat meerdere mensen met verschillende belevingen prima één forum kunnen gebruiken.

Daarnaast wordt er de laatste tijd constant fel gereageerd op elke post die niet volledig aansluit op de gedachtekaders van de personen waarnaar ik zojuist al even refereerde (dit heb ik zelf ook mogen ondervinden).
                    Je zou het ook kunnen omdraaien, er wordt constant tegendraads gereageerd op mijn posts, verdienen al die personen ook een ban dan? Natuurlijk niet want het is een discussieforum en geen libelle-forum waar allerlei gekke machtsdingetjes en vrouwenclubjes spelen zoals er terecht gezegd werd hier.

Moderators zijn er, naar mijn idee, om te zorgen dat discussies niet uit de hand lopen en dat iedereen op een leuke manier gebruik kan maken van het forum. Een soort voorzitter-rol dus (dat zijn ze ook in feite). Vooral in het geval van Pescatore heb ik niet het idee dat hij mensen kwetst of discussies op een vervelende manier heeft laten ontsporen. Voor mijn gevoel zijn, voor het laatste, vooral anderen verantwoordelijk die en-masse op elke tegendraadse post inhaken.

Dat er gelijk 70 reacties zijn wanneer ik openlijk aankaart dat ik het niet terecht vind dat er een topic gesloten wordt waarin iemand zijn hulp aanbiedt zegt eigenlijk al genoeg. Waarin bv. 'Mohwhip' uit nota bene Friesland in een post, waarvan ik sterk twijfel of deze onder de invloed van verdovende middelen is geschreven, aangeeft mij zou hebben gezien tijdens het stappen (voor de mensen die het nog niet wisten, ik ben niet degene die op mijn profielfoto staat dus dat kan niet :'))). Het is dat hij mij nooit gezien zou kunnen hebben en ik er verder niet moeilijk om wil doen, maar als er een rede zou zijn om iemand een time-out te gunnen op een forum zou het wel refereren aan iemands werkelijke identiteit zijn. 'hij pistte bijna in zijn broek' etc. ligt toch wel dichter bij het door enkelen aan gerefereerde 'cyberpesten' dan de meeste posts van Pescatore/Nocerino.

De enige die er eigenlijk nog fatsoenlijk op reageerden in zowel PM als in het topic zelf zijn degene die ik in eerste instantie benoemde, de moderators zelf. Bedankt daarvoor btw. Het enige waarvoor ik dan ook eigenlijk het topic opende was om te kijken of ik de enige was die het raar vond dat dat topic gesloten werd. Kom hier niet om een topic reopen af te dwingen want dat is aan de mods, maar een beetje discussie over een beslissing lijkt me toch geen probleem. Ik dacht dat ik gek was maar er zijn blijkbaar nog een aantal anderen van wie het topic ook wel open mocht blijven. Lijkt me interessant om zodra de boel is afgekoeld nog het e.e.a. te vragen aan jullie, maar mocht dat zoveel (negatieve) reacties blijven opleveren kan ik dat misschien beter via PM doen.

Originally posted by Aldo Raine View Post
                    Dat jullie alles aannemen wat gezegd wordt op dit forum. Verder kan in de humor van Nocer en het tegendraadse van Pesc altijd wel waarderen. Dus missen zou ik ze zeker. Het is weer is wat anders dan al dat semi homofiele gelul. Maar dan is het voor mij duidelijk. Dankje Dyno voor de uitleg ik snap nu waarom.
                    Zo in elk geval nog eentje die mijn visie deelt.

PS. Goeie genade trouwens sommige mensen zijn hier ook net Duitsers, even de radiostilte verbreken om hun gram komen halen wanneer de betreffende persoon weggebanned is.

Comment

Ey heb nooit gezegd dat jij die persoon bent
                      Daar boven op de berg

Comment

Akito jij bent mijn held van de dag! Jou visie delen doe ik zeker en een net betoog al zeg ik het zo.
                        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Srry akito deel jou mening voor geen procent.
                          pesc probeert regelmatig in een normale discussie de boel op te ruien om later te zeggen chill mensen het is internet.
                          dat jij dat niet vind of ziet mag..ik en kennelijk anderen zien het wel zo.
                          ik ben daar trouwens altijd open over geweest.
                          Ik heb geen problemen met nocerino maar vind zijn humor niet leuk en in laatst geval ook zeer ongepast.
                          tja het is maar internet..als ik jou zou bedreigen vind je ook niet leuk..ook al is het maar internet.
                          pesc ging direct in op mohwip, kennelijk dacht ook hij dat hij jou bedoelde of misschien heb jij dat wel tegen hem gezegd..maar zaten jij hij jullie er kennelijk naast dus wat voegde zijn post toe? Niks gewoon stoken.
                          pesc bumped het googlogen topic? Waarom? Om op te ruien of zou hij na maanden echt beseffen dat het een goed topic was?
                          Ik heb btw nooit gereport, altijd het idee dat de mods en anderen dit zelf ook wel inzien en dat doen ze dus.
                          mbt nosje is het jammer want imo bedoelt hij het niet zo.

Achja het is maar internet toch?
                          Die twee vermaken zich ook wel zonder bn.

Comment

all I can say is BLA-BLA-BLA-BLA
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Ik ga er niet teveel woorden vuil aan maken, maar sommige mensen zijn teveel bezig met nutteloos ouwehoeren op dit forum i.p.v. trainen, eten en zichzelf kennis bijbrengen en/of anderen mensen verder helpen.

Tuurlijk ik ben ook in voor lol op dit forum en mijn reacties zijn ook bij lange na niet altijd serieus, maar goed. Ik maak me sowieso allang niet meer druk om bepaalde topics en/of figuren. Ik zit vooral in de oefening, anatomie, trainings topics en vooral de logjes van de interessantere mensen die vooruit willen en niet enkel lullen, maar vooral poetsen.

Als Noc en Pesc dit forum echt wat vinden zien wij hen ongetwijfeld terug.
                              Last edited by Iron Mind; 09-05-2014, 21:14.
                              "Straight outta gym"

Comment

sinds wanneer is inferno mod lol
                                Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X