Waarom zijn Pescatore en Nocerino gebanned?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wie dan wel mohwip? Geen van alle komt uit fryslan dus je praat denk poep.

Enige wat ik ervan kan maken is dat het de laatste tijd meer een clubke kontenlikkers is geworden hier die zo diep mogelijk bij sommigen in hun hol kruipen. Ben je het een keer niet eens dan worden er meteen shots gevuurd van alle kanten

Comment

Originally posted by haci View Post
      sinds wanneer is inferno mod lol
      Sinds zijn geboorte.

OT: R.I.P. Pescatore en Nocerino
      "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

ik ben 3 dagen op cursus geweest voor mijn werk en volgens mij heb ik een hoop gemist

Afijn ik vind dat op een forum een hoop gezegd moet kunnen worden, het is op de eerste plek natuurlijk een discussieplaats. Hierbij zijn de mods er verantwoordelijk voor dit in goede banen te leiden zonder daarbij subjectieve beslissingen te nemen. Tot op zekere hoogte moet er dus alles gezegd kunnen worden op een forum.

Echter racistische uitspraken, iemand anders minderwaardig behandelen, gevaarlijke voorlichting geven over medicijngebruik en het bewust tegen elkaar opzetten van leden onderling verdienen wat mij betreft een (perm)ban.

In mijn ogen doen de mods hier dus gewoon een goede job. Ik zit juist het meest op Bodynet ipv DBB omdat de hele manier van omgaan met elkaar hier veel luchtiger is en er veel meer gezegd kan worden. Alleen verpest je het, en zeker na waarschuwingen, (waarbij je dus niet gelijk gebanned wordt) dan heb je het aan jezelf te danken.
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Klopt dexie tijdens meeting is ook 1 van de hoofddoelen elkaars kontje eens goed schoon te likken... Met andere woorden het wordt een topdag...

Denk dat er wel genoeg over gezegd is en duidelijk is dat een grapje of even gek doen en soms de grens op zoeken totaal geen probleem is. Maar bijna elk topic waar ze in reageren nutteloze dingen posten of erger zoals al door meerder is aangegeven moet toch eens ophouden.

Prima dat een paar het allemaal wel mee vinden vallen, maar goed dat is dan niet anders... Je ben niet verplicht om in te loggen toch ?
          Een dag niet getraind...

Comment

Ik heb het een en ander gemist, zo te zien.

Persoonlijk kan ik de humor van nocerino wel waarderen, maar ik kan me ook goed voorstellen dat anderen dat niet kunnen. Daarnaast was zijn opmerking idd niet heel tactisch, dus die ban snap ik wel (al vind ik 3 maanden dan wel weer lang). Maar ik snap de ban van Pescatore eigenlijk niet. Hij lokt Q wel uit, maar dat vind ik geen reden voor een ban. Zou iemand die uit willen leggen? Ik vind de uitspraak van mohwip bijv. veel erger. Dat is immers een halve bedreiging.

Verder ben ik het eens met Aktito met Aldo.
            Ik doe een gok

Comment

Top man.... Begrijp niet dat mensen allemaal een persoonlijke uitleg verwachten van een mod...
              Een dag niet getraind...

Comment

Ik snap ook dat hele kontelikkers verhaal niet zo.
                als je het met iemand eens bent of ze fysiek ok vind ben je kontelikker?
                Er zijn er gewoon ee paar die anders denken tjaa dan krijg je ook meer weerstand.

Comment

Originally posted by frankey View Post
                  Top man.... Begrijp niet dat mensen allemaal een persoonlijke uitleg verwachten van een mod...
                  Gaat over mensen die hier al een paar jaar komen en ~5k posts hebben geschreven, als jij na 3 jaar van de lokale balletclub wordt weggestuurd wil je toch ook graag weten waarom?

Comment

Originally posted by akito View Post
                    Gaat over mensen die hier al een paar jaar komen en ~5k posts hebben geschreven, als jij na 3 jaar van de lokale balletclub wordt weggestuurd wil je toch ook graag weten waarom?
                    als je daar in eerste instantie naar binnen bent gelopen heb je al iets verkeerd gedaan..
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                      als je daar in eerste instantie naar binnen bent gelopen heb je al iets verkeerd gedaan..
                      Whehe true maar dat is een hele andere discussie

Comment

Uitleg is al meer dan genoeg geweest lijkt me... Maar goed i am out en ga opzoek naar een lekker lontje om te likken
                        Een dag niet getraind...

Comment

Lontje? Das dat ding aan de voorkant

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                            Dat jullie alles aannemen wat gezegd wordt op dit forum. Verder kan in de humor van Nocer en het tegendraadse van Pesc altijd wel waarderen. Dus missen zou ik ze zeker. Het is weer is wat anders dan al dat semi homofiele gelul. Maar dan is het voor mij duidelijk. Dankje Dyno voor de uitleg ik snap nu waarom.
                            Ha ha haaaaa!!!!

Originally posted by frankey View Post
                            Uitleg is al meer dan genoeg geweest lijkt me... Maar goed i am out en ga opzoek naar een lekker lontje om te likken
                            Originally posted by quibus View Post
                            Lontje? Das dat ding aan de voorkant
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Lontje in het kontje ook goed, ben van alle markten thuis en je weet Q ik lik bij jou alles
                              Een dag niet getraind...

Comment

joe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X