Droom vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aanleiding van dit topic was een zeer goede droom van me, over me vriendin natuurlijk

Mijn vrouwtje is 1.65, bruin haar met betje krulletje's bruine ogen en een zwaar relaxe ass. ken er nie vanaf blijve........af en toe best wel een bitch maar dat vin ik helemaal nie erg, heb aleen wel een teringhekel aan als er andere gaste in de buurt kome, maargoed

Die vrouwe hebbe nog steeds niets te vertelle geloof ik ? ? ?

Comment

Lang blond haar, blauwe ogen, grote tieten, lekker strak kontje, lief, geil, sexy, slank, mooi bekkie, lief klein mondje, mooie uitstraling, slim+bijdehand (te is nooit goed natuurlijk), lekker buikje, beetje gek, druk, houd van opruimen en koken, houd van strijken, afwassen, kleren wassen en sex, doet wat je zegt, draait nergens omheen en luistert goed, is van alle haartjes behalve op het hoofd ontdaan, houd niet van winkelen, drinkt graag bier, houd van voetbal en weet wat buitenspel is, kan goed masseren, heeft geen ouders meer, vind het niet erg om me te delen, heeft een rijbewijs, heeft een goeie opleiding en het liefst nog rijk! (aanmelden via pb mag altijd indien je aan deze voorwaarden voldoet)
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jun. 07 2005,18:43)]Lang blond haar, blauwe ogen, grote tieten, lekker strak kontje, lief, geil, sexy, slank, mooi bekkie, lief klein mondje, mooie uitstraling, slim+bijdehand (te is nooit goed natuurlijk), lekker buikje, beetje gek, druk, houd van opruimen en koken, houd van strijken, afwassen, kleren wassen en sex, doet wat je zegt, draait nergens omheen en luistert goed, is van alle haartjes behalve op het hoofd ontdaan, houd niet van winkelen, drinkt graag bier, houd van voetbal en weet wat buitenspel is, kan goed masseren, heeft geen ouders meer, vind het niet erg om me te delen, heeft een rijbewijs, heeft een goeie opleiding en het liefst nog rijk! (aanmelden via pb mag altijd indien je aan deze voorwaarden voldoet)
        Ik heb de droomvrouw voor je!!!
        Kelly van big brother is jouw match!!!!!!!!! !!!!!!!!!
        Weet wat buitenspel is! etc etc
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

"komt niet meer bij na het lezen van al die eisen"
          Vraag me af wat jullie dan te bieden hebben omdat soort vrouwen zien te strikken
          Owja die vrouwen moesten vnl dom zijn he?...dat verklaard een hoop...lol
          You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

Kijk daar is je droomschatje Marco.
            Attached Files
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ik heb niet echt een bepaald type waar ik op val, ze moet gewoon in mijn ogen lekker zijn. Zoals mijn vriendin

grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik heb geen droomvrouw...

Soms droom ik over Dragonlady die me achterna zit met slagroomtaart maar ja...

Maar dan wordt ik verschrikt wakker...

Comment

hmm vertel verder begon het net een spannend verhaal te gaan vinden..............
                    Mr. HOLLAND 2006 NAC
                    Mr. HOLLAND 2007 NAC
                    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

vertelvertel

En nog steeds niet zegge waar hun droom man aan moet voldoen he, maar wel ons uitlache over onze optie's...........................

Comment

ik ben zeker de enigste die weet wat purple droomman hier is

Comment

Dat heeft ze je zeker haar fijn uitgelegd toen ze je afwees..

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

haha....neej harold ik ben geen forumslijmbal zoals jij die overal voor gaat

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Iguana @ Jun. 07 2005,18:49)]Kijk daar is je droomschatje Marco.
                              Ik weet zeker dat meerendeel van hier, als ze niet wisten dat het ooit een vent was, hem er zo in zou steken bij Kelly. Wie zegt dat dat niet zo is, liegt dat hij barst!
                              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik heb maar 1 echt lieffie en dat is mijn lieve paarse monster..
                                Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X