De gught vs balkenende

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De gught vs balkenende

Diplomatieke rel tussen Belgie en Nederland....De Gught heeft weeral eens de waarheid gesproken op zijn eigen boertige manier.

Toch grappige situatie die Balkenende...iedereen weet toch dat zijn bijnaam harry potter is???

Hoe zou dat komen??

link http://www.nu.nl/news....jl.html
    Attached Files
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Hahaha ik moet er echt om lachen die belg is een held!!!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Belg of geen Belg hij heeft gewoon gelijk.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

het was ondertussen alweer opgelost zoals je op het nieuws kon horen dusss...

Comment

De Gught voor MP.

BELGIE RULES
          Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

Persoonlijk vind ik onze Verhofstad niet veel beter...maar hij kan er zelf om lachen.

Zijn vorige slogan tijdens de verkiezingen was "we gaan een tandje bijzetten
            Attached Files
            Elk pondje komt door het mondje !!!
            Denk je sterk.

Comment

Ziet er inderdaad ook niet uit..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ook leuk om te weten hoe balkenende bij de andere landen ook zo goed overkomt als in nederland.

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Als Belg kan ik dit zeggen..

Ten eerste als Minister van Buitenlandse zaken is het noodzakelijk om taktvol te zijn, je vertegenwoordigt immers een land... Deze nul kan dit niet. In de zeven of acht maanden dat ie minister is, is het al ettelijke keren prijs geweest dat ie zijn bakkes niet kan houden.

Ten eerste zoiets zeggen, daarna het afliegen en dan zeggen dat je het niet zo bedoelt hebt en dat de krant fout was...

We zijn hem hier liever kwijt dan rijk, die de Gucht, maar ja, hij blijft lekker op zijn postje zitten, lekker teren op ons kosten en lekker laagdunkend doen over andere mensen... Laat ie eerst maar ns naar zijn eigen gangstersmoel kijken...

Oh ja, hij was op buitenlandse reis naar China samen met de clowning en Clowingin. Zijn vrouw was ook mee... Snoepreisje iemand??

Comment

Het is de waarheid, maar om dat uit een Belg zijn mond te horen vind ik toch wel weer minder !
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

gelijk heeft ie
                      Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X