Het grote WK Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rainman View Post
    Spanje maakte wederom een uitgebluste indruk.
    Op een of andere manier begonnen ze moe aan het toernooi, misschien door de (te) zware competitie en lange championsleague?
    Je moet niet vergeten dat die Spanjaarden de meeste duels in de benen hebben. Twee spaanse ploegen in de champions league finale. Zoal Barca, Real en atletico madrid hebben voor alle prijzen mee gespeeld. (Sevilla europa league finale). Die zijn klaar voor dit Wk
    Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• Originally posted by LazarAngelov View Post
      Je moet niet vergeten dat die Spanjaarden de meeste duels in de benen hebben. Twee spaanse ploegen in de champions league finale. Zoal Barca, Real en atletico madrid hebben voor alle prijzen mee gespeeld. (Sevilla europa league finale). Die zijn klaar voor dit Wk
      Dat was ook in 2010 en 2012 het geval. En toen won Spanje zowel het WK als het EK.
      Last edited by inferno_0666; 19-06-2014, 10:29.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Alle grote kampioenslichtingen vallen net voor ze allemaal qua leeftijd al versleten zouden moeten zijn op papier. Wat de reden is, who knows... Maar je had het aan kunnen zien komen afgelopen jaar al. Zie de legandarische Franse lichting 6 jaar geleden. En zo vele voor hun, verbaasd me niet echt dus. Vond het 2 jaar terug al een hele prestatie.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Wat ik nooit zo goed begrijp..........zo'n scheids maakt een beslissing, op beelden zie je dan terug dat de overtreding meevalt, of er gewoon niet is. En dan tóch kan zo'n beslissing van zo'n man niet herroepen worden? Ik heb vaak een partijdig idee van die scheidsrechters, zeker bij die van gisteren. Het klopte toch gewoon niet?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
            Wat ik nooit zo goed begrijp..........zo'n scheids maakt een beslissing, op beelden zie je dan terug dat de overtreding meevalt, of er gewoon niet is. En dan tóch kan zo'n beslissing van zo'n man niet herroepen worden? Ik heb vaak een partijdig idee van die scheidsrechters, zeker bij die van gisteren. Het klopte toch gewoon niet?
            fifa plaatst dit onder de noemer van *charme van het voetbal* en het zou te duur zijn voor de clubs. Waar veel mensen toch sterk denken dat het niet gedaan word zodat er geen wedstrijden meer beïnvloed kunnen worden.
            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Gister toch ook maar naar de wedstrijd gegaan in de kroeg maar heb geen oranje shirts ofzo...

Hesje, latex handschoenen en witte voetbalsokken waren de shit gister die het verschil hebben gemaakt 8-)
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• kiek um goan!

Comment

• Wat een wedstrijd Costa rica tegen Italië vreet mezelf alleen op door die slechte scheids die je bijna ziet bidden dat Italië nog scoort!

Comment

• Originally posted by resike View Post
                    Maakt niet uit!

lol'd.
                    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

• Hoppaaaa

Comment

• Eigenlijk een redelijk saaie 1e helft, maar met een mooi einde.
                        Van Gaal heeft echt een gouden pik!
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik dacht dat het 3 - 1 zou worden voor Nederland.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Ik denk nog steeds dat we wereldkampioen worden

Comment

• Vergeleken met de rest. Doen we het over het algemeen best goed.
                              Ik hoop het ook quibus
                              Mind is everything.

Comment

• Brazilië is toch wat beter gaan voetballen inmiddels.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X