Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Holy shit wat een wedstrijd was dit. Alle cafés bij ons in de stad allemaal nokkie vol, en een geweldige sfeer. Helaas bij het opstaan ontiegelijke koppijn en weinig eetlust. Dat beloofd wat voor de rest van het wk!
Costa Rica is nu al een leuke verassing op het WK. Uruguay dacht wel even te winnen.... Wordt een spannende poule, het kan alle kanten uit. Ik ben ook benieuwd naar Frankrijk, daar verwacht ik veel van. Morgen een mooie pot Duitsland - Portugal, daar ga ik lekker voor zitten morgen
Vind zuid-amerikaanse landen tot nu toe gruwelijk tegenvallen.
Engeland gisteren ook joh, ene na de andere kramp. Gewoon aandoenlijk die omstandigheden.
Vind zuid-amerikaanse landen tot nu toe gruwelijk tegenvallen.
Engeland gisteren ook joh, ene na de andere kramp. Gewoon aandoenlijk die omstandigheden.
ik had ook veel meer verwacht voor uruguay. Maar je zag over duidelijk dat ze Suarez miste. Dat is wel een speler die het hele team op sleeptouw kan nemen en het van ze eigen acties kan hebben. Ben ook benieuwd naar Argentinie vanavond
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment