Hattrick.org

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hattrick.org

Wie speelt dit, en wat is je teamnaam + nummer

P.S.
    Speel je dit niet, dan moet je jezelf bij deze even inschrijven. Het is een super leuk, verslafend, strategisch spel !
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

voor de geen die het niet begrijpen is het makkelijker om een linkje te maken marco

Who's the Chef

Comment

heb me net ingeschreven, sta nu op een wachtlijst dus moet nog even wachten

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (andries @ Jun. 09 2005,12:00)]heb me net ingeschreven, sta nu op een wachtlijst dus moet nog even wachten  
        Geef ff seintje als je een team heb, ookal duurt het wel even. En been, dat is waar maar is zoveel werk joh
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X