Barbell + schijven advies nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Barbell + schijven advies nodig

Beste Bodynetters,

Onlangs heb ik een benchrack tegen een zeer aantrekkelijke prijs aangeboden gekregen dus toen heb ik 'm gelijk aangeschaft alleen ben ik nu nog op zoek naar een barbell + schijven.
    Ik hou marktplaats al een tijdje in de gaten en heb verschillende sites via google bezocht maar schijven en barbells zijn ongelofelijk duur blijkbaar.
    Ik ben me er van bewust dat Bodynet zelf ook schijven en barbells aanbied maar ook die zijn zeer prijzig.

Als iemand wellicht advies heeft over barbells of schijven tegen een aantrekkelijke prijs of waar ik ze het best kan halen / bestellen zou ik dat zeer op prijs stellen.
    Of het rubberen of normale schijven zijn maakt mij niet zoveel uit als de barbell maar 120+cm is.
    In totaal heb ik minstens 80kg aan gewicht qua schijven nodig.

Bij voorbaat dank.

Olympische halterstang 50mm 318kg/183cm lang type MP161 99 euri (voordeligste daar)... van Muscle power (staat online)
    Net als alle schijven...
    Gevonden bij Fitness koerier..

Comment

der zal vst wel iets op marktplaats staan heb daar ook mijn spul vandaan gehaald

Comment

Ik heb alles via tweedehands sites. (cable cros, cage, 400 kg schijven, enzv) Als je het nieuw wil kopen is heliports.nl vrij goedkoop.
        What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X