Bodynet nostalgie topic (bijna 1 miljoen posts)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Aldo Raine View Post
    Leroy casting video international modelmanagement - YouTube

Blijft toch het mooiste filmpje uit zijn log.
    De verlegen Natty !
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Iemand nog dat filmpje van kontridder die Zyzz na gaat doen op chatroulette?
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Leroy K wat een vent was dat, altijd moeten lachen om die posts. Robbie ook nog meegemaakt maar was toen zelf nog niet aangemeld.

Het mooie van dit forum is dat ik nog elke dag leer en dat zal nog wel heel lang zo blijven! En de sfeer is bij het forum is ook altijd goed. Waarschijnlijk ga ik jullie binnenkort samen met fitnessecto een deel van jullie ontmoeten tijdens de meet
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Genoeg gelezen en gezien hier

Genoeg shit op gang gebracht !

Maar vind de verhalen vaak super.. de trollen wat minder maar heb respect voor 1 man : Knulletje ( 01 etc )

Het eeuwige geduld en kennis van die man zijn super !! Vind het vreselijk hoe zijn leven er momenteel voor staat

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
            Genoeg gelezen en gezien hier

Genoeg shit op gang gebracht !
            En genoeg met RobinVM lopen bekvechten

Comment

Ik ben lid geworden in 2009,maar ik heb tot 2013 vooral heel veel gelezen en geleerd.
              O.a van: Been, GeneralX, Harold, mr Symmetrie.

Na een wat stroever begin(o.a of je moet nakuren met synthol only .) ben ik wat meer gaan posten.
              Zeg maar gerust 'overdreven veel'.

Het forum is in die jaren wel veranderd, maar dat is de maatschappij ook.
              Wat ik wel mis zijn de erg leerzame discussies van praktijkdeskundigen ipv theoriedeskundigen.
              Al zijn er de laatste tijd gelukkig weer wat bij gekomen met praktijkervaring.

Ps: tijd om de ban van Nibor en Le-roid op te heffen?
              Last edited by rain; 09-10-2014, 11:50.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik ben er pas sinds kort, lees al wel langer mee, en ondertussen ben ik iedere dag wel online.
                wat mij hier aantrekt is dat er met respect omgegaan word met elkaar en geen haantjes gedrag, wat je vaak anders ziet op dit soort forums.
                Ga zo door !!

Comment

Trollkoningen nocerino en dexie idd, en robin af en toe die iedereen hier op bn veelste serieus namen.
                  Voor de rest gewoon veel geleerd van mensen hier, waarvoor dank

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                    Leroy casting video international modelmanagement - YouTube

Blijft toch het mooiste filmpje uit zijn log.
                    Hahaha deze kende ik niet, prachtig! Bring them on!
                    Kontridder blijft ook een legende idd, ondanks dat hij me veel werk bezorgde kon ik er altijd wel om lachen, heb mijn onderschrift zelfs aan hem te danken
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Ik ben ook snel op dit forum terecht gekomen door allerlei info op te zoeken via internet, ik zag dat logo met die back double biceps en ik dacht:"Wowww" hier zullen vast mensen zitten die mij kunnen helpen. Ik trainde pas 4-8 weken in de gym toen ik al hier mezelf voorstelde. En ik heb de hulp van anderen altijd als plezierig ervaren, zeker als beginner. Jezelf dankbaar opstellen en als een spons informatie absorberen en zaken willen doorgronden hebben ervoor gezorgd dat ik altijd met plezier hier ben blijven plakken. Toen ik hier eenmaal langer zat had ik zo'n info alsof ik de "heilige bijbel" van bodybuilding en fitness gevonden had, omdat hier zoveel informatie al voor mij stond zonder al teveel zoekwerk. Dus het werd voor mij lezen, eten, trainen, slapen etc.

Ik denk dat mijn meeste memorabele moment van een member Falstyr is geweest die altijd kwam met dit.
                      Beginner:" Mehhh, ik kan niet meer eten, ik eet al zoveel... "
                      Falstyr:"NIET ZEIKEN, MAAR STAUWEN!!!!"

Oorspronkelijk van dit forum lid geworden ter ondersteuning van andere sporten, maar al gauw had ik door dat dit iets is waar ik enkel en alleen voor wilde gaan.

Thanks bodynet, ik zal hier voorlopig nog wel blijven rondhangen
                      Voor mij geldt precies hetzelfde. Ik post zelf niet veel, maar ik houd bodynet nog dagelijks in de gaten.

Comment

Ik begon in 2012 interesse te krijgen in fitness als hardloopkereltje van 64kg nadat ik met een vriend was gaan trainen in de sportschool. Na die training kwam ik via google op dit forum terecht. Ik kan mijn eerste topic nu niet meer terug vinden maar het stond vol met noobvragen als ´wat moet ik eten?' of 'hoeveel sets moet ik doen?'. Al gauw kwam ik bij de zomersticky terecht waardoor het balletje begon te rollen. Na een weekje trainen had ik dankzij de sticky topics mijn eerste voedingsschema gemaakt en ik werd warempel sterker en ietsje zwaarder. Toen ik een maandje trainde vroeg zelfs iemand die ik 2 maanden niet had gezien of ik misschien aan fitness was begonnen. Ik bleef iedere dag terug komen op bodynet waardoor ik veel leerde en veel leuke mensen leerde kennen waardoor ik naar 2 bodynet meets ben geweest.

Uiteindelijk 2,5 jaar na aanmelding op dit forum ziet mijn leven er dankzij bodynet heel anders uit. Mijn gewicht is van 64 naar 90kg gegaan, ben van twijgje naar tankje gegaan en ik ben zelfs voeding en diëtetiek gaan studeren.

De dingen die mij op de grond hebben laten rollen van het lachen zijn oa topics van robbie, het girlsscene trolltopic en de steeds terugkomende troll acties van kontridder. Ik kan me ook nog goed de douchefoto van nibor herinneren, wat een idioot was dat.

Veel mensen zijn gekomen en veel mensen zijn vertrokken. Ik herinner me nog dat er om de x aantal dagen weer een filmpje op BN stond van die maffe belgen gleke, nbtp en hun vrienden die in een garage in belgië met flinke gewichten aan het smijten waren. Dat vond ik altijd geniale filmpjes. Wat ook geniaal was, waren de posts van Faabjan. Hij is van de een op de andere dag helaas met de noorderzon vertrokken

bedankt iedereen voor de leuke topics, goede info en de mooie ervaringen in het algemeen
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Was die Faabjan niet die kerel die te pas en te onpas begon te zeiken over roids? Zelfs als het in het hele topic nog niet ter sprake was gekomen?
                          Ik doe een gok

Comment

Zo he 26 kilo erbij dat is niet mis Gus.
                            Goed gejat is het halve werk!

Comment

Originally posted by Pren View Post
                              Was die Faabjan niet die kerel die te pas en te onpas begon te zeiken over roids? Zelfs als het in het hele topic nog niet ter sprake was gekomen?
                              De enige posts van Faabjan, die ik me kan herinneren, gingen over vrouwen.

@East: Bedankt Het is inderdaad vrij snel gegaan, zou leuk zijn als ik ooit 100kg weeg met max 15% vet
                              Last edited by Gus; 09-10-2014, 13:59.
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                                De enige posts van Faabjan, die ik me kan herinneren, gingen over vrouwen
                                Oh dan verwar ik ze denk ik. Ik bedoel zo'n gozer die The Joker als profielfoto had. En Q kreeg het altijd met hem aan de stok
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X