Bodynet nostalgie topic (bijna 1 miljoen posts)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oh op die fiets! Prachtig werk is dat toch. Met jongeren zou ik ook graag nog eens gaan doen in de toekomst. Net als in de verslavingszorg pittig maar wel erg uitdagend werk!
    Mangs wa, aait nich

Comment

• Ik heb 10000 post.
      10000 van 1000000 is 100, oftewel 1% van alle posts is van mij best wel geen leven haha

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
        Ik zag dat je in de verslavingszorg werkt, vroeger kwam je daar vanuit spw of sph tegenwoordig heet dat sociaal agogisch werk Ik werk met jongeren met een persoonlijkheidsstoornis
        Ik zeg een uitdaging neem fallus als project
        Een dag niet getraind...

Comment

ik doe enkel saw werk
          Waarom krijg ik meteen het idee dat jij op een "Saw" manier jongeren iets duidelijk probeerd te maken
          Heb je ook een klein rood fietsje?
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Ik heb 10000 post.
            10000 van 1000000 is 100, oftewel 1% van alle posts is van mij best wel geen leven haha
            Hoeveel bijna ongelukken heb je gehad in de auto met je tel ?
            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
              Waarom krijg ik meteen het idee dat jij op een "Saw" manier jongeren iets duidelijk probeerd te maken
              Heb je ook een klein rood fietsje?
              Hahahah you made my day (en het is pas 13:00 uur)
              In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                Bij deze Tot 2005 geregistreerd
                en acrief zijn geweest in 2014

Mocht je een ruimere search willen doe ik dat vanavond op de computer wel even voor je ben nog op het werk
                Bedankt!

Ik ga eens neuzen hoe personen van de eerste lichting er toen over dachten in vergelijking met nu
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                  Ik weet nog wel toen ik me hier voorstelde als Waterpoloboy,

Serieus??? Haha, dat heb ik nooit doorgehad, ik dacht gewoon dat je iemand anders was ofzo.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Haha ja dat was net zo'n verhaal, heb zijn naam al gevonden: Nibor Die heeft me menig dag een glimlach bezorgd, denk intrinsiek een doodgoeie vent alleen sloeg vaak de plank net ff mis..
                    Nibor.....omg Iggy, nu maak je dat ik een nostalgische bui krijg!!
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wie kent Karwan nog btw?
                      Priceless!!

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
                        karwan/nibor/beaudien

Had jij wat!

Comment

• Ik ben hier 4 jaar geleden gekomen omdat ik info zocht om strakker en voller te worden. Ik was een kilo of 10 afgevallen maar het resultaat was alleen maar dat ik mager was en mijn kleding lubberde.
                          Heb hier toen best veel geleerd maar helaas ook vaak bonje gehad met diverse leden. Natuurlijk ook door mijn eigen schuld want ik had veel meer dingen gewoon naast me neer moeten leggen.
                          Had wel enorm het gevoel dat vrouwen niet echt welkom waren, ja uiteraard behalve als ze 20 waren en veel foto's van lichaamsdelen plaatste, dan zag je iedereen rennen en uitsloven. En dat vond ik altijd best kwetsend want de meeste van die dames zag je na 1 topic nooit terug en ze hielden het nooit lang vol. En ik zette wel door maar werd alleen maar afgezeken voor mijn gevoel.
                          Uiteindelijk was ik een aantal mensen zo zat dat ik gestopt ben met posten voor lange tijd en alleen soms nog hier kwam als ik iets zocht of bijv. iets wilde volgen over een wedstrijd (zoals nu de Enercup).

Ondanks mijn soms vieze smaak over BodyNet ben ik nog steeds verslingerd aan de sport en hoewel ik gewoon qua natuurlijke aanleg nooit een massabeest zal worden, ben ik erg blij met de verschillen tussen nu en 4 jaar geleden. Train zolang als mogelijk lekker door.

Nou, dan ga ik nu maar weer in BN winterslaap.

Comment

• ff die karwan opgezocht.... wat een vaag filmpje... ik wil mij distantiĂ«ren van mijn naamgenoot.... niet alles Joey's zijn zo....hoop ik
                            Mangs wa, aait nich

Comment

• haha, die drie "Joeysthetics" youtube filmpjes van hem (Karwan). Alsof hij de volgende Zyzz zou worden

Comment

• Motivatie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X