Bodynet nostalgie topic (bijna 1 miljoen posts)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pren View Post
    Oh dan verwar ik ze denk ik. Ik bedoel zo'n gozer die The Joker als profielfoto had. En Q kreeg het altijd met hem aan de stok
    Dat was berend p toch? Koning van het notoire crosstrainer topic
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sowieso dit topic:

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...ding-when.html
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        En genoeg met RobinVM lopen bekvechten
        onder andere :P Stront eigenwijs ventje is dat en ook nog vervelend ook nog :P

Originally posted by east1977 View Post
        Zo he 26 kilo erbij dat is niet mis Gus.
        True natty he

Comment

Kontridder heeft toch een Youtube account?
          Al stond daar toen niks op wat kon tippen aan zijn Zyzz-loekie-like chat roulette filmpje.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Tering, right in them feels!
            Ik zat nog op school toen ik hier voor het eerst verscheen. Was het vermagerd ventje die graag wat massa wou bouwen. En in die tijd had fallus ze volgens mij allemaal nog op een rijtje. En heb ik mijn beginner gainz toch wel mede met zijn kennis gemaakt. Vreten Vreten op de juiste manier, en dat was toch wel wat ik nodig had.

Ben blijven hangen omdat je stiekem toch wel een beetje van bodynet.nl bent gaan houden. Al is die goeie oude tijd al lang vervlogen. Ostrich, roelinho, gameface, revius, silk, toph...ect. De mannen die zich op de rand van de bodynet maatschappij ophielden. Ze zijn bijna allemaal verdwenen, and i'm still forsaken:P. Waar is de tijd gebleven Sch00m? .......Nee was lache

Veel geleerd hier, en nog steeds! en niet alleen "gainz" gerelateerd. Bodynet is een mooi forum. En hoop dat het ook zo blijft!
            Mind is everything.

Comment

Ik ben nu bijna 3 jaar lid en ik ben meestal dagelijks online om met van alles mee te lezen.
              Eigenlijk ben ik dus in principe bijna net zo actief als de bekende namen die hier dagelijks voorbij komen, alleen post ik tot nu toe heel weinig
              Soms twijfelde ik eraan om een eigen logje te openen, maar dat is er nog steeds nooit van gekomen. Wie weet doe ik dat ooit nog wel eens.

Op het moment dat ik lid werd werd er een bodymania georganiseerd waarin o.a. Nibor meedeed. Nadat hij niet te spreken was over de regels van de deelname foto's is hij gebanned, tenminste, dat was de druppel na een aantal andere waarschuwingen. Er volgde nog wat photoshop plaatjes met Nibor die best grappig waren.

Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden naar dat "crosstrainer te koop". Die had ik even gemist. Heeft iemand daar nog een linkje van?
              Haha en die Leroy K met z'n filmpje. "Ik ben bodybuilder.."

Verhaaltje van Noc begin van dit topic vond ik ook wel een van zijn goeie momenten.

De avonturen van MVos, IM, GI, Rain, East, (en Diem sinds kort) lees ik met enige regelmaat ook door omdat jullie toch wel vaak voorbij komen, haha.
              De kans is groot dat ik ook naar de meet kom, dus dan kan ik iedereen eens in het echt zien.

Ik vond Dynobet met zijn voeding ook altijd heel interessant en leerzaam. Hij is al een tijdje wat minder actief. Ik hoop dat het nog goed met hem gaat.

Verder lees ik af en toe mee in verschillende logjes, maar ook de "van alles en nog wat" topics.

Kortom Bodynet staat aardig bovenin mijn vaste rondje dagelijkse websites

Comment

Ellegirl rellen,bodynet chat, mindgamer, snuffsan, nibor, GenX keiharde troll humor waar iedereen in trapte, 18+, jailbait topic. Dingen die toch wel zijn blijven hangen.
                Mind is everything.

Comment

50/50 :')

Heerlijk.
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

ik ben dr nog veels te kort bie maar t is een rete gezellig forum waar er genoeg te leren en te ouwehoeren valt! top dus! mooie is dat wanneer je hier nieuw komt je al redelijk snel bij de "groep" hoort als je een beetje je best doet om sociaal te zijn
                    Mangs wa, aait nich

Comment

Waar blijven de muscle chicks?
                      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Die was ik serieus ff vergeten te vermelden Ruhl, haha.
                        Al vind ik Resike daar ook een bijzonder goede smaak in hebben :P

Comment

Ik bedoelde meer vrouwn op het forum mmmmmmmmmm
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                            Haha, dit topic ken ik nog wel. Heb toen regelmatig krom gelegen van het lachen toen ik het las. Kan er nog steeds verschrikkelijk om lachen als ik alles zo terug lees
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Ik dacht jouw fitness chicks topic. Ja dat andere ook, het is helaas niet zo populair onder de chicks zo te zien.

Comment

Ben al jaren lid hier, lees bijna elke dag nog mee met verschillende topics om bij te blijven leren!

Er was ooit een topic over een gozer die maar volhield dat hij het 'beste' trainingspatroon had gevonden met behulp van zijn vage trainer die hem zogenaamd begeleidde en hem 'tips' gaf. De man hield maar vol wat voor 'beer' hij zelf het wel niet was en overwoog steroiden te gebruiken. Uiteindelijk vroeg hij waar hij steroiden kon kopen (dacht ik) en kwam een van de leden hier met het idee dat hij het eens bij de Etos moest proberen :"). Zit vrij vaag in mijn geheugen, dat daar een topic van was. Weet niet meer hoe het heet en wie deze persoon was.
                                All time PRs: 195/135/232,5
                                Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X