Bodynet nostalgie topic (bijna 1 miljoen posts)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    http://forum.bodynet.nl/polls-only/1...e-pakt-em.html

how sweet..

Dit is in dezelfde tijd dat ik in elk topic ruzie met xenogear had, wat een nitwit was dat.
    even offtopic iggy maar op dbb moet je je vast en zeker herinneren . kan niet op zn naam komen maar die kerel verteld een heel verhaal over zijn one night stand met een chick . platgelegen van het lachen .

als we toch de nostalgie bovenhalen , herinner je je vast en zeker lauw wel . genoeg offtopic nu
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

die xenogear is idd wel een behoorlijk trieste gast haha. zal hij nog leven?
      Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Ps robbie op de ener ontmoet wat een wereldgozer, heb zelden zo gelachen.
        Hahaha mis die gast wel soms. Als hij me niet liet janken tijdens de training dan was het wel door het lachen om die fokking droge humor van hem

Mooi topic vond ik wel dat iedereen ging stoppen met masturberen om te checken of hun test levels hoger werden en meer gains kregen. Eindstand -> iedereen beregeil en niemand extra gains
        Last edited by Jurvg; 09-10-2014, 18:24.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
          Arturiano op weg helpen bij zijn trainingen geholpen door half Bodynet vond ik ook altijd wel grappig! Ik kan mij herinneren dat dat filmpje van Kontridder in het Zyzz topic staat.
          Arturiano ja! Die heeft zichzelf waarschijnlijk vastgeluld in z'n e-stats. In zijn dbb logje staat hij namelijk op het punt het Nederlands record bankdrukken te verbeteren: Log Arturiano, Bulking - Pagina 17 - DutchBodybuilding.com forum

Vanaf blz 18 post van vier augustus.
          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
            Arturiano ja! Die heeft zichzelf waarschijnlijk vastgeluld in z'n e-stats. In zijn dbb logje staat hij namelijk op het punt het Nederlands record bankdrukken te verbeteren: Log Arturiano, Bulking - Pagina 17 - DutchBodybuilding.com forum

Vanaf blz 18 post van vier augustus.
            Haha geniaal. Ze hadden daar ook het grote bemoeder Arturiano topic. Hoeveel uur Bodynet in totaal in die jongen heeft gestopt.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

haha en je zat al 4 uur lang precies voor zijn lens

Wist je dat je precies voor Robbie zat Q. ?
              Fok echt waar?
              Even praatje maken dan.

Top gast!
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Waarom ik ooit lid ben geworden van bodynet? Goede info over training en voeding, maar vooral dit topic: http://forum.bodynet.nl/algemeen/429...z-u-mirin.html
                EDIT: mis wel dat topic van bikinichicks en naaktmodellen... Weet iemand nog hoe dit topic noemde?
                Last edited by Max Gainz; 09-10-2014, 19:26.
                "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

@Max: dat is verwijderd omdat de site dan minder inkomsten maakt uit advertenties (heeft met naaktheid en google te maken)

Ik weet nog dat nibor alle bodymania 2012 beoordeelde, inclusief zichzelf en dat hij vond dat hij wel een goed fysiek had terwijl hij geen benen trainde. In statistiek was hij ook heel goed. Alles was namelijk 50/50
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik genoot van de mooie grote verhalen van robbie (?).
                    Waar is die vent?
                    Purist
                    Verzuren zonder kuren
                    ...ilse weet alles...

Comment

Ik ben nu 6 jaar lid, waarvan ongeveer 3 jaar actief. Ik vergeet nooit meer dat ik als postworkout een banaan met wat frisdrank nam en ik het gek vond, dat ze hier zeiden dat niet goed was. suikers waren toch goed na de training....??.

ongeveer 10 jaar geleden ben ik 10 kilo afgevallen, van zeer vet mannetje naar een iets minder vet mannetje. 6 jaar geleden wou ik spier gaan kweken, zoals ik dat destijds noemde. na een 2 jaar aanklooien en haast geen resultaat te hebben geboekt, was ik gestopt. Klaar was ik ermee. Totaal geen discipline en geen zin om me te verdiepen in de stickies en ervaring van andere personen hier.

ongeveer driekwart jaar geleden besloten om het groots aan te pakken en me volledig te gaan richten op bodybuilding. Voeding/training/ lifestyle. alles erop en eraan. Mijn vriendin heeft me hierbij geholpen. Maar niet alleen zij, maar ook de mensen hier op het forum. Het forum heeft me het afgelopen jaar in vele situaties geholpen. Van leermomenten over voeding tot het ontmoeten van een aantal toffe gasten in RL.

Ik hoop nog lang te kunnen genieten van dit forum en nog veel te kunnen lezen en me te kunnen ontplooien in de bodybuildwereld.

Thx bodynet!!
                      Stats: 74kg at 11%
                      Vision: 85kg at 8%

Comment

Net helemaal gelezen. Ik ging helemaal stuk :') Voor overige geïnteresseerden: de cliffs staan op blz 26 en 44. Scheelt een hoop scrollwerk.
                        Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          @Max: dat is verwijderd omdat de site dan minder inkomsten maakt uit advertenties (heeft met naaktheid en google te maken)

Ik weet nog dat nibor alle bodymania 2012 beoordeelde, inclusief zichzelf en dat hij vond dat hij wel een goed fysiek had terwijl hij geen benen trainde. In statistiek was hij ook heel goed. Alles was namelijk 50/50
                          Yup, niet onze keus btw maar goed laten we maar blij zijn dat onzichtbare krachten de server in de lucht houden
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

karwan/nibor/beaudien

dynobet/talal/gleke/kevster/kojak/wasofski

Comment

Originally posted by Max Gainz View Post
                              EDIT: mis wel dat topic van bikinichicks en naaktmodellen... Weet iemand nog hoe dit topic noemde?
                              Originally posted by Gus View Post
                              Idd er matig. dropte ook gelijk 1000 post doen ze verwijderd werden
                              Mind is everything.

Comment

Ben al jaren lid.
                                tijd van been curioso punani weet ik veel wie.
                                veel geleerd veel gelachen en vrienden gemaakt.
                                ook veel ruzie gemaakt

Ja Robbie echt goeie gozer jammer dat hij zijn echte kennis hier niet wilt delen.. he dorpsgek
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X