Bodynet nostalgie topic (bijna 1 miljoen posts)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit al die bewerkte versie of het origineel? :x
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
      Is dit al die bewerkte versie of het origineel? :x
      Nee dat is deze

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...ml#post1037696
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Ik meen dat hier ooit een kerel op het forum kwam, die wat informatie kwam halen over anabolen steroïden. Werd na een paar posts al duidelijk dat het met de meneer niet helemaal goed zat en het eerst een idee was om zijn voeding aan te passen en zijn schema's eens onder de loep te nemen, maar hij hield voet bij stuk. Hij vond zichzelf nogal wat, erg sterk en breed (hij plaatste toen ook een 'overtuigende' foto) en vertrouwde daarnaast volledig zijn coach, die hem (volgens mij) zelfs aanraadde te starten met anabolen steroïden. Liep op een gegeven moment zo erg uit de hand dat hij aan alle kanten getrolled werd, en het blijkbaar niet helemaal door had dat er een loer met hem gedraaid werd. Zo kwam het op het forum over. Was wel ff een WTF momentje waar wel om moest lachen. Kan helaas het topic niet meer vinden. Zal wel verwijderd zijn.
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Tl;dr
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Topics die in mij opkomen als ik denk aan BN nostalgie: Osterich zijn "trainingslog", GenIX zijn troltopic dat er een BN lid was overleden en Nibor zijn 50% kansreken methode.

Leden waar ik veel van heb geleerd: inferno0666, 3XL, sch00m (lol waar is de tijd), dynobet, punani en zoveel anderen...
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
              Haha mooi, hij spreekt ook altijd van bovenaf de onwetende toe . Kon er altijd wel van genieten, mensen gingen ook altijd schuimbekken van em. Als Marnop een troll zou zijn, dan was het echt een worldclass meestertroll!
              Dat is hij niet, daarvoor is hij in het echt te eng. Die gast denkt echt dat hij god is
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• The marzenegger!!!!!!!

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                  Topics die in mij opkomen als ik denk aan BN nostalgie: Osterich zijn "trainingslog", GenIX zijn troltopic dat er een BN lid was overleden en Nibor zijn 50% kansreken methode.

Leden waar ik veel van heb geleerd: inferno0666, 3XL, sch00m (lol waar is de tijd), dynobet, punani en zoveel anderen...

Weet je nog.. dat rellen topic van de generaal? Met z'n alle een beetje dat meidenforum verzieken, dat was goud waard

Comment

• Robbie was echt een baas
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Weet je nog.. dat rellen topic van de generaal? Met z'n alle een beetje dat meidenforum verzieken, dat was goud waard
                      Ja haha goede tijden, ellegirlforum op stelte zetten.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Dat is hij niet, daarvoor is hij in het echt te eng. Die gast denkt echt dat hij god is
                        Hahah ga stuk zie het helemaal voor me. Ik overweeg serieus een pt bij hem te boeken voor de hilariteits ervaring
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• effe ne sjeekie moake

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            The marzenegger!!!!!!!
                            Haha gewoon een ouwe geile beer met zijn chickys leren squtten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X