Lekker warm he

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier in Belgie is het ook niet te doen geweest, en dan zit ik nog aan de clen, voelde soms mijn hart precies overslaan als ik aan het trainen was, ben er even met gestopt nu . Dacgt maandag te beginnen met winny en clen,maar denk het even uit te stellen omwille van de hitte.

Grtz
    stil growing

Comment

Gistere naar de TT geweest, en het was zowaar droog met de gp mooi zonnetje betje wind, kon nie beter zometeen leker naar t strand.

Comment

rust met trainen

ennuh.. nou je t zegt... nog meer rust
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Comment

rust dat niet het trainen gaat nog wel lekker ik kan niet zeggen dat ik erg last heb van de warmpte en ook niet tijdens het trainen en arco hebben ze bij ons op de sportschool nog nooit van gehoort alles gaat nog gesmeerd

Comment

Ik ben wel gaan trainen, donderdagavond benen getraind. Na een half uur ben ik moeten ophouden. Ik zag zwart voor de ogen en voelde me licht in mijn hoofd. Ik had al een liter water op enmijn schone handdoek was doorweekt en rook iets minder fris als 's ochtends.

Vanochtend was het gelukkig wat koeler, maar ik heb maar een lading witte t-schirts bij de wibra gehaald om zo iedere dag een schoon setje aan te kunnen doen. Als ik zoveel zweet wil ik dat echt geen tweede keer dragen. Heb nu voor vijf dagen in de week iets anders. Misschien een beetje overdreven, maar wel een stuk frisser en schoner.
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Nou daar vind ik niks overdreven aan hoor,het lijkt me logisch dat als je zweet dat je de volgende dag wat anders aan doet...

Ik train 2x per dag en verschoon ook echt wel mn kleding want ik zweet gewoon veel en dat wil je geen 2e keer meer aan.

Comment

moet er ook niet aan denken hoor 2 x het zelfde T-shirt
                    Who's the Chef

Comment

das indd helemaal niet vreemd, heb ook iedere keer wat anders aan.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X