Ik zou lekker rusten als je op vakantie gaat en er lekker van genieten......die 1 of 2 weken niet trainen en je niet druk maken over je voeding/training enz. zullen je alleen maar goed doen. Zowel lichamelijk als geestelijk!!
Op vakantie trainen???
Collapse
X
-
ik ga toch ook ff zoeken of ik een leuke een gym kan vinden daaro in bodrum.
@bruce de all in fitness centrums in turkije zijn meestal vrij net. losse dumbels die je zelf erop kan zetten paar cardio dingen en kabels. gewoon ff lekker training maken met alleen losse dumbels is THE BEST. grts
Comment
-
dat soort rusten heb ik genoeg aan 1 of 2x trainen overslaan. als ik langer dan 8 dagen niet train, heb ik het gevoel dat mn kracht ook minder is en dan train ik daarna echt zonder vertrouwen/ concentratie.
nee, geef mij maar gwoon geplande pauzes. (na aantal weken zwaar schema, 1 week rust)
een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Jun. 28 2005,20:06)]dat soort rusten heb ik genoeg aan 1 of 2x trainen overslaan. als ik langer dan 8 dagen niet train, heb ik het gevoel dat mn kracht ook minder is en dan train ik daarna echt zonder vertrouwen/ concentratie.
nee, geef mij maar gwoon geplande pauzes. (na aantal weken zwaar schema, 1 week rust)
heb zelf altijd het idee dat ik als ik na een week rust weer 2 weken getraind heb ik weer een stuk harder groei en een heftigere pomp heb
Who's the Chef
Comment
-
ik ga vrijdag tot 18 juli naar spanje, en dan word het dus totaal niet trainen en super veel drinken en veel mcdonalds vrees ik! Ik ga het wel een beetje in de gaten proberen te houwen maar ik beloof niks!"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]heerlijk een week je rust
heb zelf altijd het idee dat ik als ik na een week rust weer 2 weken getraind heb ik weer een syuk harder groei en een heftigere pomp heb
En wat ik zelf nog belangrijker vindt is dat je na zo'n periode rust er ook mentaal weer voor de volle 100% tegen aan kan.
They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
Don't stimulate....Annihilate!!!
Ronnie is STIL the King!!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 28 2005,21:52)]Hmm, en dat voor een meisje...
Greets...
ik heb nu 4 weken in totaal niet getraint, nou echt nooit meer hoor!
ik heb het idee dat mijn kracht achteruit is gegaan en over conditie maar niet te praten.
dan nog een nieuwe sportschool waar alles weer uit gelegt moet worden, dus ja mijn vertouwen staat op een zeer laag puntje nu.
en ik had nog wel zoveel zelfvertrouwenSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
@been
massa ben ik gelukkig niet kwijt, alleen lijkt het nu ineens of er een hoop vet bijkomt en dan vooral mijn buik. misschien dat de cocktails er nu pas aankomen
@lobsterboy
is indd een nachtmerrie, doe het ook nooit meer
maar een weekje rust had me vorige keer toch wel goed gedaan, dus ja tis wat je zelf denkt dat goed is.
groetjesSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...11 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: