Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jul. 02 2005,00:06)]je moet idd je eigen outfit kopen...maar das dan ook het enige duren daarna betaal je gewoon voor je club en das niet zo gek veel dus....eenmalige investeren .. maar wel zonde als je er na 2 maanden achterkomt dat je het geen ### aan vind ofzo
@XeNo,
Tis een zeer leuke sport,
maar blessures moet je er bij nemen.
Zo ben ik en mijn neef op een stage gegaan (je kent dat wel in de vakantie niks te doen.)
Na de eerste dag stond hij al langs de kant.
Hij kreeg een tackle en zijn arm was na de eerste dag al gebroken, de "pussy"
Als je na een paar gekneusde ribben, gescheurde milt en gebroken neus er achter komt dat het niks voor jou is kun je altijd nog stoppen. Maar heb je wel geprobeerd of het iets voor je is.
Go for it...!!!
They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock Don't stimulate....Annihilate!!! Ronnie is STIL the King!!!
Ik heb toevallig vrijdag een film gezien over football maar gaat er wel hard aan toe zeg, zou toch effe 2 x nadenken voordat je je gaar laat beuken door die quarterbacks. Wat een beesten zijn dat. Maar respect voor de mannen die het doen is niet echt een rustige sport.
f
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment