Indringer NOS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Indringer NOS

Ik neem aan dat iedereen dit wel heeft meegekregen.
    Hier anders de opheldering: Beelden gijzeling NOS studio | NOS

Ik was benieuwd naar jullie mening, wat denken jullie dat hij van plan was?
    Hij leek me niet gewelddadig (geen terrorist of iets dergelijks) en wou echt iets vertellen. Verder studeert hij aan de TU-Delft. Waaruit je wel kunt opmaken dat hij wel verstand heeft en een pientere jongen is.

Ik zie vergelijkingen met Charlie Hebdo getrokken worden, ik vind dit toch echt een hele andere situatie met een heel ander daderprofiel.

Dus wat denken jullie?

Deze jongen was niet uit op moord of whatever.
    Ik had ook begrepen dat hij vorige week zijn beiden ouders heeft verloren en mensen die hem konden zeiden dat hij nooit kwaad of dergelijke in de zin had.
    Wellicht dat door het verlies van beiden ouders hij een soort van zelfmoordactie wilde doen????

Ik vind dit niet vergelijkbaar met Charlie.
    Sowieso vond ik de politie maar gevaarlijk bezig.
    Hij zag ze al van ver aankomen dus als hij echt kwaad in de zin had kon hij die portier al neerschieten en misschien nog wat agenten ook.

Juist omdat hij zo netjes en niet dom leek ben ik toch wel benieuwd wat ie dan te vertellen had.

Comment

Het was Alberto Stegeman die wou laten zien dat je ongemerkt met een ( nep) pistool de studio in kon komen.
      ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
        Ik had ook begrepen dat hij vorige week zijn beiden ouders heeft verloren en mensen die hem konden zeiden dat hij nooit kwaad of dergelijke in de zin had.
        Wellicht dat door het verlies van beiden ouders hij een soort van zelfmoordactie wilde doen????

Hij zag ze al van ver aankomen dus als hij echt kwaad in de zin had kon hij die portier al neerschieten en misschien nog wat agenten ook.

Juist omdat hij zo netjes en niet dom leek ben ik toch wel benieuwd wat ie dan te vertellen had.
        Sowieso vind ik het gek dat de politie zo snel zomaar ingrijpt. Leek niet heel gecoördineerd. Meestal roepen ze hiervoor een professioneel arrestatieteam voor op.

Comment

Kereltje is niet helemaal 100%
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Kreeg wel even paniek toen de Politie binnen viel. dacht dat die dikke agent een hart aanval kreeg door de verharde pas... Verder muahhh net een slechte serie Utopia was er niks bij. En is het arrestatie team weg bezuinigt ?
            Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Kereltje is niet helemaal 100%
              Nee dat moge duidelijk zijn maar je gaat je leven niet zo verneuken als je geen goed verhaal hebt om te vertellen.

Comment

Originally posted by mohwhip View Post
                Kreeg wel even paniek toen de Politie binnen viel. dacht dat die dikke agent een hart aanval kreeg door de verharde pas... Verder muahhh net een slechte serie Utopia was er niks bij. En is het arrestatie team weg bezuinigt ?
                Ooit van adrenaline gehoord? Wat zou jij doen als je in een situatie terecht komt waarin je leven in een tel voorbij kan zijn?
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Je moet is weten Gus die vent was gewoon veel te dik.
                  Daar boven op de berg

Comment

Voormalig werknemer van de B&F shop, wou alle misstanden openbaar maken
                    ik roep ook maar wat !!!

Comment

Ochja is goed opgelost ben benieuwd wat er nog naar buiten komt omtrent motief etc

Comment

Geen idee of dit een fake video is maar dit zou een verband meoten zijn met die Tarik.

Comment

Het wapen was net zo echt als b&f whey

Comment

Geen idee of dit een fake video is maar dit zou een verband meoten zijn met die Tarik.
                            2 uur geleden geupoad, lijkt me lastig vanuit de cel
                            ~ gewoon iemand die youtube hits wil scoren lijkt me

Comment

Vond het er allemaal nogal scripted uit zien. Wapen klonk als plastic leek het en het feit dat er een demper op zat vond ik ook bijzonder omdat je daar volgens mij niet zo heel makkelijk aan komt. Vooral een of andere student niet.

Volgens mij was er ook nog een anti - terreur wet die men aan wou scherpen toch? Dit is wel een mooi geval om dit er door te drukken zonder al teveel weerstand " conspiracy theorie off "
                              Last edited by Flabbert; 30-01-2015, 07:02.
                              Mangs wa, aait nich

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X