Indringer NOS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
    Heftig dat een 19 jarig jochie met een zwartgelakt waterpistool in een "goed beveiligd" gebouw weet te dringen. Beveiliger liet hem door de sluis omdat het pistool op hem was gericht, lekker dan...

Wat was ook al weer het doel van de beveiliger? Droplul...

Misschien wat kortzichtig van me.
    Iedereen is het eens: beveiliger is de held | RTL Nieuws

Comment

Een vriend uit m'n klas zat bij hem in het voetbalteam, hij studeerde bovendien bij de TU geen domme jongen dus. Wat hem hiertoe heeft aangezet weet ik niet.

Comment

Originally posted by Tails View Post
        Een vriend uit m'n klas zat bij hem in het voetbalteam, hij studeerde bovendien bij de TU geen domme jongen dus. Wat hem hiertoe heeft aangezet weet ik niet.
        De buurman van de dierenarts die de uit het hondenasiel geadopteerde dachshund van mijn neef zijn ex-vriendin verzorgde, hoorde van zijn achterneef dat zijn buurvrouw tegen haar zoon aan de telefoon zei dat de illuminati er achter zat
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
          De buurman van de dierenarts die de uit het hondenasiel geadopteerde dachshund van mijn neef zijn ex-vriendin verzorgde, hoorde van zijn achterneef dat zijn buurvrouw tegen haar zoon aan de telefoon zei dat de illuminati er achter zat
          Mangs wa, aait nich

Comment

Comment

Had graag willen weten wat hij te zeggen had, tevens wat er met hem gebeurd zou zijn als hij zijn ding had gezegd...

Maar zal nu wel weer typisch weggedrukt worden en we zullen het nooit horen. Zal wel niet iets zijn dat er normaal gesproken bij het NOS journaal door komt. Die lui houden ons gewild dan wel ongewild toch enorm voor de gek...
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Nu wel, als er gewonden waren gevallen was de beveiliger de lul...
                In between obsessed periods

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                  Had graag willen weten wat hij te zeggen had, tevens wat er met hem gebeurd zou zijn als hij zijn ding had gezegd...

Maar zal nu wel weer typisch weggedrukt worden en we zullen het nooit horen. Zal wel niet iets zijn dat er normaal gesproken bij het NOS journaal door komt. Die lui houden ons gewild dan wel ongewild toch enorm voor de gek...
                  Als hij echt wat te vertellen had dan had hij naar Glenn Greenwald (hielp edward snowden met nieuws naar buiten brengen) moeten gaan. Het is gewoon een verward joch met waanideeen in zijn hoofd
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post

Dit meen je toch niet serieus
                    ik roep ook maar wat !!!

Comment

Een vriend van iemand die ik ken van dit forum kent iemand uit zijn klas die bij hem hem in het voetbalteam zat, hij studeerde bovendien bij de TU geen domme jongen dus. Wat hem hiertoe heeft aangezet weet ik niet.

Comment

Grappig maar nee bedoel dat die gozer uit mn klas m kent. Ik lees hier dan wel doodleuk allemaal verhaaltjes die niet kloppen terwijl het grotendeels ook gewoon gehyped wordt. Voor t nieuws zijn dit alleen maar kijkcijfers. Ook vorige week bijv was er een student bij mij op school neergestoken. Dan komen er ook weer allemaal verkeerde verhalen naar buiten terwijl t echte verhaal lang op zich laat wachten. Schrik er vooral van dan zulke dingen zo dichtbij gebeuren.

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
                          Misschien moet je de touwtjes van je oog en oorkleppen wat laten vieren.
                          Mind is everything.

Comment

Net alsof je zelf niet meer kritisch mag nadenken over iets wat op tv wordt uitgezonden.
                            Alsof er op tv nog een echte analytische discussie voor komt , het is toch net theater , alles wordt geschreven door pr mensen of speechschrijvers.
                            Vind het niet zo heel gek hoor wat fitnessboer zegt.

Comment

Originally posted by resike View Post
                              Misschien moet je de touwtjes van je oog en oorkleppen wat laten vieren.
                              Nee, laat ze lekker strak zitten hahaha
                              ik roep ook maar wat !!!

Comment

Nee, laat ze lekker strak zitten hahaha
                                Je hebt ze wel goed hard aangetrokken ja

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...